Sezona se pomalu blíží ke konci a s ní se zaplňují i poslední volné sedačky. Zatím bez oficiálního potvrzení, avšak Adrian Sutil by měl prodloužit smlouvu u Force Indie, zatímco prezident PDVSA prozradil, že Pastor Maldonado míří do Lotusu.
Adrian Sutil se nechal slyšet, že nevyjednává s jinými týmy, protože už ví, kde bude příští rok závodit. Zatím nic nepotvrdil oficiálně, avšak podle Auto, moto und Sport prodloužil smlouvu u Force Indie.
"To, co se děje na trhu s jezdci, se mě netýká. Nabízí se mnoho týmů, které ale nemají peníze a zdá se, že jejich budoucnost je nejistá. To podle mě nedává smysl. U Force Indie vím, na čem jsem," uvedl.
Byla by to již jeho šestá sezona u indického týmu. Zároveň však nic nepotvrdil, protože taková je dle něj politika týmu. "Je to politika týmu, že bychom to neměli veřejně publikovat, takže nemohu nic říci. Prohlášení tady příchází velmi pozdě, taková je Force India, ale piloti to ví už měsíce. Tady musíte být více v klidu než jinde," komentuje situaci Sutil.
Dodává, že Force India je nejlepší možností. "Nevidím žádný lepší tým. Místo sice nabízí Lotus, ale otázkou je: budou rychlí i příští rok? Co se financí týmu týče, neslyšíme nic dobrého."
A jak se zdá, Lotus se rozhodl finance vyřešit po svém, protože dohoda s Quantum Motorsport stále nepadla a čas se krátí. Podle Rafaela Ramireze, prezidenta PDVSA, bude za černozlaté závodit Pastor Maldonado, jehož finance tak týmu výrazně pomohou.
"Pracujeme na výměně Williamsu za Lotus," potvrdil novinám El Nacional. Sám Maldonado prozradil, že očekává potvrzení v následujících dnech a že ví, kde bude v příštím roce jezdit.
Pilotům, kteří zatím nemají smlouvu, tak výrazně ubývají možnosti. Jednou možností by byl návrat Nica Hülkenberga do Force Indie a Sergia Péreze do Sauberu.
Pastor Maldonado jako náhrada za Kimiho Räikkönena? (foto: Williams F1 Team)
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.