Odchod Rosse Brawna bude pro Mercedes podle Jensona Buttona velkou ztrátou. Podle Lewise Hamiltona však budou mít šanci na titul i bez zkušeného šéfa týmu.
"Pro tým, pro který pracuje, by to podle mě byla ztráta - nikoliv pro nás ostatní. Pro nás jde vlastně o dobrou věc," reaguje na zprávy o odchodu Brawna z Formule 1, o čemž jsme vás informovali již před měsícem.
"Ross je skvělý vůdce týmu, je velmi silnou a sebevědomou osobností. Myslím, že každý tým potřebuje někoho jako je Ross. Takže jsem překvapen tím, že odchází. Samozřejmě jsou za tím určité důvody, těžko ale říct, jaké," pokračuje Button.
Podle Lewise Hamiltona Mercedes bude mít šanci na boj o titul i bez Brawna: "Každopádně máme v týmu skvělou sestavu lidí. Všichni dělají při jakémkoliv rozhodnutí maximum pro to, abychom šli do příštího roku s šancí na boj o vítězství v šampionátu."
Pilot Mercedesu před sezónou přišel k týmu Rosse Brawna z McLarenu. "Když jsem se rozhodl, bylo to založeno na mnohem více věcech, ne jen na Rossovi. Ross nebyl tou jedinou věcí, kvůli které jsem sem přišel. Mít tady Rossa byl bonus vzhledem k množství jeho zkušeností a úspěchů s předchozími týmy," dodává Hamilton.
Podle Lewise Hamiltona bude moci Mercedes bojovat o titul i bez Rosse Brawna (foto: Daimler AG)
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.