V příštím roce chce Robert Kubica startovat s vozem WRC. Dveře by měl mít otevřené nejenom u Citroënu, ale také u M-Sportu/Fordu. Navíc je téměř jisté, že s jeho angažováním by přišel i jeho movitý sponzor, společnost Lotos.
Poprvé by si měl vůz WRC vyzkoušet Robert Kubica již letos ve Walesu. Tam by měl usednout do Citroënu DS3 WRC týmu Abú Zabí. Polák přitom už v následující soutěži, ve Španělsku, může získat titul ve WRC2. V příštím roce už chce jezdit mezi nejlepšími.
"Budu pokračovat jen tehdy, pokud budu mít dobrou šanci se prosadit. Pokud taková nabídka nebude, pak se vrátím na okruhy. Pokud bych zůstal v rallysportu, pak bych chtěl pořádný program - to znamená dobré rally a spoustu testů.
Jen tak se mohu zlepšit a dále rozvinout své schopnosti. V některých soutěžích už mi to šlo docela dobře, ale pořád je přede mnou dlouhá cesta," říká jezdec Citroënu.
"Ano, jednáme s Robertem. Ale o nové sezoně jednáme se spoustou jezdců. Není pochyb o tom, že má velmi dobré tempo. Myslím, že má šanci se dále zlepšovat. Jedno je jisté, pokud by přešel k nám, pak bychom se o něj dobře postarali," láká Kubicu šéf M-Sportu Malcolm Wilson.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.