Fernando Alonso byl dotázán, zda-li si myslí, že změny pravidel v sezoně 2014 nabídnou Ferrari příležitost pro zlikvidování náskoku Red Bullu.
Španěl po dalším obtížném víkendu v Singapuru řekl, že se již koncentruje na boj o titul v sezoně 2014, protože nové motory V6 znamenají, že všichni začínají od začátku. Jenže šéf Lotusu pro operace na trati, Alan Permane, si ale myslí, že převaha Red Bullu je taková, že jim zajistí postavení v čele i v příštím roce.
"Není to tak, že Caterham nebo Marussia začnou bojovat uprostřed pole. To se nestane. Rozložením sil to [přechod na motory V6] sice zabýhe, ale zemětřesení nečekejme. Sebastian [Vettel] má momentálně náskok před ostatními ve výši 2 vteřin na kolo a část z tohoto náskoku si přenese i do příštího roku.
Podívejme se na to také z tohoto pohledu - Red Bull je momentálně lepší v tom, že dokáže postavit rychlé auto. Takže proč by neměli být lepšími i v příštím roce? Odhaduji, že motor bude hrát určitou roli, ale není důvod předpokládat, že by Renault neodvedl dobrou práci. Mělo by to být v pořádku.
Můžete si být jistí, že Vettel bude mít sílný vůz, silný motor, který bude i dostatečně efektivní. I v příštím roce bude Vettel jezdcem, kterého bude zapotřebí porazit. To stejné se dá říci o Red Bullu," říká Permane, pro kterého byl extrémní náskok Red Bullu v Singapuru šokem.
Nad neskutečnou jízdou Vettela v Singapuru všichni v Paddocku jen kroutí hlavou
"2,5 vteřiny na kolo... Ten náskok musí být způsoben ním [Vettelem], vždyť Mark Webber takové časy zdaleka nezajížděl. Nemyslím si, že by Red Bull jezdil naplno mimo kvalifikace a takové případy. Upřímně, pro ostatní je to zničující.
Fernando mluvil o vítězství v šampionátu? Na to může zapomenout. Nejsou dostatečně blízko. A nebudou dostatečně blízko ani v příštím roce, pokud bude mít Red Bull takovou převahu, jakou mají momentálně."
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.