Šéf týmu Mercedes, Ross Brawn, odmítá, že by jednal s Ferrari o možném návratu poté, co opustí svoji pozici u Mercedesu.
Mělo se za to, že s příchodem Paddyho Lowea z McLarenu do pozice výkonného technického ředitele u Mercedesu skončí dny Rosse Brawna u Mercedesu. Avšak, jak se zdá, německá stáj se rozhodla vsadit na spolupráci těchto dvou mužů. Alespoň zatím...
Pokud by se stalo, že Lowe Brawna nahradí, spekulovalo se o možném návratu Brawna do Ferrari, kde působil v letech 1997 až 2006. Během tohoto období oslavil se stájí z Maranella pět konstruktérských titulů. 58letý Ross však tuto možnost vylučuje.
"Zaprvé, nikdy jsem nemluvil s nikým o možnosti návratu do Ferrari. V Maranellu jsem zažil neskutečné momenty a Itálii opravdu miluji - příští týden se chystám do Forte dei Marmi [Itálie]. Ale v Mercedesu jsem šťastný. Musím říct, že jsme odvedli dobrou práci.
Příchod Paddyho Lowea situaci nijak nemění. V týmu zastávám odlišnou roli od té jeho. Jedním z tajemství úspěchu v motorsportu je stabilita. My v Mercedesu jsme opět konkurenceschopní díky práci, která započala před 18 měsíci."
Ve Ferrari by Rosse jistě rádi uvítali zpět...
Podle Brawna také není pravda to, co tvrdí Luca di Montezemolo. Ten se opřel do Mercedesu tím, když řekl, že vyhrávají jen díky "tajnému" testu v Barceloně zkraje evropské části sezony. "Vše, co k tomu řeknu, je, že v Maďarsku jsme vyhráli s pneumatikami, které jsme v minulosti nikdy netestovali. Nemohli jsme totiž testovat ve Velké Británii. Vím však, jak je Luca zapálený pro Ferrari, a tak jeho komentáře chápu."
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.