Bernie Ecclestone se dohodl s majitelem Red Bullu Dietrichem Mateschitzem na finančních podmínkách pořádání Velké ceny Rakouska, díky tomu se Formule 1 od roku 2014 vrací k našim jižním sousedům.
Pro Velkou cenu Rakouska, která se pojede na Red Bull Ringu (bývalý A1 Ring) nedaleko Spielbergu, dokonce již bylo stanoveno i datum: 6. července 2014. Budete-li si na vlastní uši chtít poslechnout nová turba, budete pro to mít o příštích prázdninách skvělou příležitost. Po Maďarsku to budeme mít blízko i k dalšímu závodu.
"Dietrich Mateschitz a Bernie Ecclestone se dohodli na tom, že se Formuli 1 vrací příští rok zpět do Štýrska," stojí v prohlášení Red Bullu. Okruh bude muset před formálním posvěcením ze strany Světové rady motorsportu FIA na konci roku ještě projít drobnou rekonstrukcí, která však podle společnosti vyrábějící energetické nápoje nebude problémem, protože okruh před 2 roky zmodernizovala.
Velká cena Rakouska se na bývalém A1 Ringu jela naposledy v roce 2003, Formule 1 by se na tento krásný okruh tedy měla po 10 letech znovu vrátit, smlouva byla uzavřena až do roku 2020. Poslední dva závody zde vyhrál Michael Schumacher s Ferrari.
Závod by příští rok nově mělo pořádat také olympijské Soči či New Jersey: Zatím to tedy vypadá na velmi nabitý kalendář, pokud se Ecclestone nerozhodne vyškrtnou některý z letošních podniků.
Juan Pablo Montoya na A1 Ringu v posledním roce, kdy se zde jel závod Formule 1(foto: Williams F1 Team)
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.