Šéf Mercedesu, Ross Brawn, oponuje názorům, že tým z Brackley z porušení pravidel vyvázl velmi lehce. Podle něj je trest uložený Tribunálem FIA adekvátní.
Podle šéfa týmu Mercedes, Rosse Brawna, je trest za porušení pravidel při "tajném" testování v podobě vyloučení z testu nováčků a napomenutí zcela adekvátní a popírá, že by byl mírný. (Více o jednání a výsledku si můžete přečíst zde a hodnocení některých soupeřů zde.)
"Myslím, že přijít o test nováčků je ztráta. Podle mě je předpoklad, že je to mírný trest, mylný. Měli jsme připraven program a je pro nás ztrátou, že nebudeme moci vyzkoušet a vyvíjet novinky během onoho testu nováčků. Nemyslím, že jsme z toho vyvázli lehce, vyšli jsme z toho s... řekl bych rozumným trestem, který je adekvátní," uvedl v rozhovoru pro Sky Sports.
"Nebudeme předstírat, že jsme bez jakékoliv viny na naší straně, ale bylo také zjištěno, že chybovali i jiní a to vyústilo v tuto situaci. Jednali jsme v dobré víře a domnívali se, že máme povolení, nechtěli jsme získat žádné výhody. To vše bylo bráno v úvahu," řekl Brawn.
Dodal, že ačkoliv nemůžete na trati jezdit úplně bez jakýchkoliv zjištěných dat, v důsledku to bylo nechtěné a minoritní, protože v Barceloně nejezdili za účelem zlepšení spolehlivosti jejich vozu, nýbrž pomoci Pirelli s problémy s pneumatikami.
Tribunál považuje za dobrý krok vpřed - s jednáním byl velmi spokojen a bylo podle něj spravedlivé a nezávislé.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.