Adrian Newey se rád posadí za volant, často to ovšem končí jako minulou sobotu na Silverstone. Piloti však celou situaci berou s humorem a Brit s nadhledem.
Adrian Newey má rád nejen kreslení, při kterém přenáší svoje briliantní nápady na papír, 54letý Brit je také amaterským závodníkem. Adrian ale častěji než by si asi představoval bourá, což jsme mohli vidět i minulý týden, kdy měl nehodu v Lamborghini Gallardo na Silverstone už v zahřívacím kole.
Sebastian Vettel si ale nemyslí, že by designerské eso Red Bullu mělo v plánu se závody skončit. "Něco takového se nestane jen amatérům, ale čas od času také nám," řekl trojnásobný mistr světa pro německý motorsport-total.com. Pro Neweyho to však nebyla první nehoda: Například v roce 2010 musel být po nehodě při ojedinělém startu v Britském mistrovství cestovních vozů převezen i do nemocnice. Tentokrát naštěstí vyvázel nezraněn.
I Mark Webber se vyjádřil k incidentu svého kolegy: "To se mě jednou už také málem povedlo i Fernandovi Alosnsovi. Casey Stoner měl nehodu v zahřívacím kole na GP Valencie [Stoner závodil v Moto GP a tato nehoda byla v roce 2009], je tak v dobré společnosti." To Alonso málem havaroval do zdi ve své domácí GP v Barceloně 2009, když v zahřívacím kole trochu přecenil svoje gumy.
"Jako jezdec je ale opravdu rychlý," dodal Webber. Jezdec Red Bullu radí svému inženýrovi, aby se v budoucnu spíše než na závodní trati vyřádil na rýsovacím prkně. "Věřím, že je stále lepší v navrhování aut."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.