Robert Kubica britskému Autosportu potvrdil, že testoval na simulátoru Mercedesu.
Minulý týden se objevily zprávy, podle kterých měl Robert Kubica navštívit továrnu Mercedesu v britském Brackley a testovat na jejich simulátoru. Redaktoři Autosportu se tak Poláka na celou věc zeptali na rally na Azorských ostrovech, která probíhala tento víkend. Kubica potvrdil, že testoval na simulátoru, dále se ale k situaci nechtěl vyjadřovat.
"Můžu říci ano, byl jsem tam. Nemůžu ale říci kolikrát, nebo kolik kol jsem odjel. Ale k těmto zvěstem můžu říci ano, byl jsem v minulosti na simulátoru u týmu Mercedes F1," řekl Robert Kubica, který se dobře zná se šéfem Mercedesu pro motorsport, Totem Wolffem, který pomohl s organizací testu Mercedesu C-Klasse DTM pro Roberta v únoru. Po testu Toto Wolff řekl, že by "s ním [Kubicou] rád pracoval".
Kubica se také moc nechtěl vyjadřovat ohledně možného budoucího návratu na simulátor Mercedesu a také odpověděl na jiné zprávy, podle kterých měl být spatřen s členy jiného týmu při své cestě do Brackley na letišti v Heathrow. Na otázku, jestli bude závodit v budoucnu v F1 odpověděl: "Možná, nevím. Ale není to tak, že kdykoliv mě někdo uvidí na Heathrow, tak jedu do Mercedesu. Na Heathrow se objevuji také z jiných důvodů, takže to spolu vždy nesouvisí."
Kubica nedávno také prohlásil, že věří tomu, že se jeho zranění zotavilo na tolik, že by už byl s monopostem F1 schopen na některých tratích jezdit.
Jediný vítěz velké ceny F1 označil své dlouhodobé pokračování u Alpine za „přirozené rozhodnutí“, vycházející z dosavadní spolupráce a důvěry v tým. Podle něj stabilita a jasná vize představují klíč k postupnému zlepšování výkonů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.