Helmut Marko včera uvedl, že po událostech v Malajsii už Red Bull nebude používat týmovou režii, ale svým jezdcům dovolí mezi sebou vždy závodit.
Rakouský tým se dostal v Malajsii pod palbu kritiky za to, že svému jezdci Sebastianovi Vettelovi předal pokyn, aby v závěru závodu svého týmového kolegu Marka Webbera nepředjížděl. Úřadující mistr světa však vedení neuposlechl a Australana svévolně předjel.
Christian Horner vysvětlil, jaké kódy v rámci týmové režie Red Bull využíval: "Multi21 znamená vůz číslo dva [Webber] před vozem číslo jedna [Vettel]. Multi12 znamená vůz číslo jedna před vozem číslo 2."
"Není to složité, není to těžké na překlad, ale oba naši piloti je v posledních třech závodech nedokázali pochopit. Myslím, že se těch kódů vzdáme," dodal šéf závodního týmu.
Vedení týmu si sedlo společně s piloty a za zavřenými dveřmi o událostech podrobně diskutovalo. Tvrdí, že svým pilotům již nebudou bránit ve vzájemném předjíždění - musí si při tom vždy nechat prostor a dát pozor na vzájemnou kolizi, k níž došlo například před 3 lety v Turecku.
Sebastian Vettel se včera v Číně vrátil k událostem v Sepangu, když se zmateně snažil vysvětlit, jak to myslel s omluvou za svůj manévr: "Neomlouvám se za vítězství. Myslím, že mě zaměstnávají hlavně kvůli toho a kvůli tomu tady jsem." Za co se tedy před třemi týdny omluvil? "Omluvil jsem se za to, že jsem postavil sebe před tým, což jsem nechtěl." Snad mu alespoň jeho fanoušci rozumí.
Red Bull podle Helmuta Marka už týmovou režii používat nebude, své jezdce nechá volně závodit (foto: Red Bull Racing)
Odborný poradce Red Bullu Marko, pravá ruka Dietricha Mateschitze, přiznal, že byl majitel týmu kvůli využití týmové režie "pěkně naštvaný." Pro Sport Bild řekl, že "týmovou režii již dále nebudou využívat."
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.