Felipe Massa věří, že se znovu dostal do formy a že bude moci opět vítězit.
"Hodně si věřím. Myslím, že se můžeme opět vrátit k vítězstvím," cituje La Gazzetta dello Sport Massu, který je po vydařeném vstupu do sezóny 2013 čím dál sebevědomější.
Brazilec v Malajsii poznamenané týmovou režií Mercedesu a Red Bullu dojel za jejich vozy na pátém místě. Domnívá se však, že mohl skončit na pódiu: "Nemyslím si, že bychom v Sepangu měli auto na vítězství, ale měli jsme velmi dobré auto na to, abychom bojovali o vítězství."
"Rychlost byla nakonec dobrá. Nebýt problému s drolením po startu, závod mohl být úplně jiný a šance na boj o pódium by byla mnohem vyšší. Důležité však bylo dojet na bodech a páté místo - vzhledem k první části závodu - zas tak špatné nebylo," uvádí pilot Ferrari, jenž zatím v obou letošních kvalifikacích porazil svého týmového kolegu Fernanda Alonsa.
"Nyní musíme zůstat při zemi: s vozem jsme odvedli dobrou práci, ale ještě jí zbývá hodně odvést na tom správném vývoji, který by vedl ke zvýšení konkurenceschopnosti auta. Myslím, že pokud budeme v tomto směru pokračovat, pak máme na to, abychom vyhrávali závody a bojovali o šampionát," dodává Massa.
Massa: V Malajsii jsme na pódium měli (foto: Scuderia Ferrari)
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.