Na papíře Toro Rosso STR8 vypadá dobře, ale jezdci týmu, Jean Eric Vergne a Daniel Ricciardo, doposud zřejmě nedokázali z potenciálu auta, za kterým stojí Red Bull, vytěžit maximum, protože jejich kvalifikační výsledky nejsou nijak oslnivé.
Jean Eric Vergne to vysvětluje: "Rychlost auta je povzbuzující. V Malajsii jsem měl čtvrtý nejrychlejší čas. Ano, zajel jsem ho na čerstvých pneumatikách option a s lehkým autem, ale to je pro všechny stejné. Takže rychlost v autě určitě je. Myslím si, že jí ale v pátky nebo v kvalifikaci nemaximalizujeme. Zde musí přijít zlepšení."
Jeho týmový kolega, Daniel Ricciardo, letos ještě nezískal ani bod, i podle jeho názoru je třeba se zlepšit hlavně v kvalifikaci. "Myslím, že budeme bojovat o body, protože závodní rychlost je fajn, ale bylo by hezké začínat výše na startovním roštu. Musíme víkend využít trochu lépe, vrátit se do rytmu.
Je před námi ještě hodně práce, ale každý ji chce zvládnout a každý věří, že jí můžeme zvládnout. Takže se budeme ve fabrice mezi touto dobou a Čínou hodně snažit. Dva závody za námi a ještě nemám žádný bod. Není to zrovna start, ve který bych doufal, ale je tu pár pozitivních věcí."
Monopost STR8 v boxech v Malajsii (foto: Scuderia Toro Rosso)
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.