Pirelli až do Bahrajnu nehodlá zkoumat, zda piloti musí s jejich letošními pneumatikami jezdit příliš konzervativně.
Italský dodavatel obutí pro vozy F1 se snaží nadále zatraktivnit závodění a zpestřit strategie, Red Bull si však na letošní směsi stěžuje kvůli tomu, že jim neumožňují naplno využívat výkonnost jejich monopostu RB9.
Sportovní ředitel Pirelli je otevřený diskusím o úpravě směsí, po dvou závodech však mohou mít někteří obrázek zkreslený: "Myslím, že musíme být spokojení. Dva vedoucí týmy měly očividně problémy mezi jezdci, což možná ubralo na zajímavosti koncovky."
"Co se týče závodění kolo na kolo, to budeme muset vyhodnotit po čtyřech závodech. Na to je stále velmi brzy," pokračuje Hembery, podle něhož je kritika Red Bullu výjimkou a většina týmů je spokojených.
"Pokud by něco tvrdil celý paddock, pak by to bylo něco trochu jiného. Musíte něco udělat, změnit, provést něco odlišně. Pokud je to však takto izolované a vy přijdete na to, proč mají obavy - protože to není kvůli tomu, co navenek tvrdí, má to hlubší příčinu - snažíte se to řešit.
Myslíme si, že víme, čím a co to je. Pokud však s tím odejdete a začnete dělat věci pro jeden tým, vyvolá to vřavu v celém paddocku," upozorňuje sportovní ředitel Pirelli.
Red Bull si přes stížnosti dojel v Malajsii pro double (foto: Red Bull Racing)
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.