Red Bull zareagoval na kritiku Flavia Briatoreho, podle něhož je Christian Horner zbabělcem a vztahy mezi Sebastianem Vettelem a Markem Webberem se již nedají dát do pořádku - proto Australan tým opustí.
Podle Red Bullu se jedná o "čisté spekulace. Po dvou závodech v současné sezóně je příliš brzy na to, abychom hovořili o roku 2014," uvádí tým pro BBC Sport. "To, že Mark za tým nebude v roce 2014 jezdit, je čirá spekulace."
"Markův kontrakt byl v několika posledních letech obnovován vždy po roce - pravidelně se rozhodl jezdit každý rok za tým, který si podobně přál pokračování spolupráce s ním, protože je výborným pilotem a konkurenceschopným závodníkem," vysvětluje rakouská stáj.
Briatore rovněž Hornera obvinil (více zde), že je slabým šéfem, když po prvním vítězství v sezóně nejde přebrat vítěznou trofej na pódium. "Je to názor jedné osoby, že by šéf týmu musel jít na podium po prvním vítězství v roce. Christian to předtím vždy nedělal, Lotus ostatně také neposlal svého šéfa týmu na pódium v Austrálii, takže tohle je nepodstatné."
Red Bull: Christian Horner dva talentované závodníky zvládá (foto: Red Bull Racing)
"'Slabý' šéf týmu by nedokázal řídit tým ke třem mistrovským titulům v řadě a dohlížet a řídit rozsáhlou práci týmu, na které má zásluhu, při současném zvládání dvou talentovaných pilotů. Tohle se v historii sportu podařilo pouze čtyřem týmům," dodává Red Bull.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.