Nová výzva v podobě vedení týmu byla klíčová pro rozhodnutí Ralfa Schumachera o jeho ukončení aktivní kariéry. Tuto spekulaci dnes potvrdil samotný Schumacher. Nově na něj čeká role v managementu týmu RSC Mücke.
Šestinásobný vítěz Velké ceny vozů F1 bude nahrazen druhým mužem loňkého přadí Euroserie F3, Pascalem Wehrleinem. Wehrlein bude jezdit v týmu, který nově nese jméno RSC Mücke se svým loňským protivníkem v boji o titul v F3, Danielem Juncadellou. V továrním týmu HWA uvidíme Roberta Wickense, Roberto Merhiho, Garyho Paffetta a Christiana Vietorise.
Ralf Schumacher, který bude hrát aktivní roli ve vedení mladých jezdců Mercedesu, říká: "Během posledních několika týdnů jsem přemýšlel o své budoucnosti. Došel jsem k závěru, že bude lepší, když budu podporovat aktivity značky Mercedes-Benz v DTM z manažerské role než zpoza volantu závodního vozu."
"Mluvil jsem o tom i se šéfem Mercedesu pro motorsport, Toto Wolffem, a šéfem HWA, Gerhardem Ungarem. Požádal jsem je o ukončení mé aktivní kariéry jako závodního jezdce a možnost se soustředit na novou pozici.
Jsem moc rád za více jak dvě dekády, kdy jsem působil jako profesionální závodní jezdec a za posledních 5 let s Mercedesem v DTM. V týmu máme velké množství mladých a talentovaných jezdců a já jsem rád, že jim budu schopen poskytnout svoje know-how a zkušenosti. Snad jim pomohu k úspěšné kariéře závodního jezdce."
Jen dodejme, že spolupráce Ralfa Schumachera s týmem Mücke již započala před dvěma roky, kdy tým RSC Mücke vstoupil do GP3. Letos se společně tato dvě jména poprvé objevují i v DTM.
Na časy Ralfa v F1 pak zavzpomínejte v této fotogalerii. A na jeho kariéru v DTM můžete zavzpomínat pod tímto článkem.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.