Bývalý jezdec F1, Damon Hill, se pro britský Autosport rozmluvil o jezdecké sestavě týmu Ferrari, která zůstala beze změn.
O Alonsovi:
"Fernanda Alonsa beru jako outsidera v boji o titul, stejně jako tomu bylo vloni, kdy bojoval se špatným autem. Pokud by to ale šlo dobře hned od startu a Ferrari by na tom bylo o hodně lépe než vloni, pak bychom ho museli brát jako hlavní hrozbu pro Sebastiana Vettela a z toho je třeba mít respekt. Pokud se mu vloni podařilo bojovat o titul i v horším autě, tak si představte, čeho by asi dosáhl v dobrém."
"Pokud se týmu podařilo stáhnout náskok Red Bullu, tak si myslím, že Fernando už zbytek může zvládnout. Jeho výkony byly vloni jednoduše ohromné a jeho houževnatost je inspirativní. Myslím, že je mužem na správném místě, motivuje a žene dopředu tým. Má všechny kvality, které tak skvělý tým jako Ferrari potřebuje. Je hodně vyzrálým a komplexním jezdcem. Samozřejmě nikdy nebudeme vědět, jak na tom přesně je ve srovnání se Sebastianem Vettelem nebo Lewisem Hamiltonem, takže k tomu budeme muset použít naši představu.
V týmu nese velkou zodpovědnost a myslím, že mu to sedí. Ferrari potřebuje někoho, kdo se postaví a bude lídrem týmu. Je to v jeho charakteru a zde můžeme vidět, proč to neklaplo v McLarenu. Protože to není něco, co by měli u McLarenu rádi. Je skvělé pro sport a pro fanoušky vidět jezdce tak silného a jistého, že ho Ferrari používá jako svoji výhodu."
O Massovi:
"První část sezony bude pro Felipeho kritická - je jasné, že v šampionátu bude chtít hrát větší roli a bude chtít pomoci Ferrari k zisku více konstrukterských bodů. Myslím, že k tomu má potenciál, viděli jsme to přece v roce 2008. Je rychlý a schopný a má svoje vrcholy. Problém Felipeho je, že měl jen jednu šanci - byl tak blízko zisku titulu. Podle mě už teď ale nemá na vítězství v šampionátu.
Pak přišla ta nehoda, která byla strašně smolná a v týmu není nikoho, kdo by dokázal zastínit Fernanda a to ani po výkonové stránce ani po osobní. Strašně se snažil si udržet sedačku, vezměme také v úvahu, že byl pod enormě velkým tlakem, aby si jí udržel. Ale musel by se jako jezdec kompletně přes zimu změnit, aby mohl bojovat s Fernandem. Není to samozřejmě nemožné, ale je to vysoce nepravděpodobné.
Myslím, že bude během sezony o hodně silnější než byl vloni. Určitě je bojovníkem, u Ferrari ho mají rádi, Alonso ho má rád, takže vztah tu je. V určitém smyslu je zavázán Alonsovi za to, že si udržel místo, takže si nemyslím, že dojde k nějaké změně ve smyslu toho, kdo je jedničkou a kdo dvojkou."
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.