Felipe Massa přiznal, že ho velmi zaujal letošní Red Bull. Osobně ho považuje za největšího favorita Velké ceny Austrálie.
"Red Bull je velmi konkurenceschopné auto. Je velmi stabilní a lze vidět, že to není způsobeno pouze výbornou zadní částí vozu. Na dlouhých tratích mají konzistentní výkonnost s nízkou degradací pneumatik," uvedl Felipe Massa.
"Pro mě je to asi nejkonkurenceschopnější auto - jak už ostatně ukázali v předchozích šampionátech. Pokud jde o jejich pozici, nejspíš jsou na tom podobně jako loni."
"Jsou tu ale i jiné silné týmy. Mercedes vypadal v Barceloně dobře, zajeli velmi slušné časy na jedno kolo a špatní nebyli ani v jízdách na delší vzdálenosti," jmenoval brazilský pilot dalšího z možných vítězů úvodního závodu nadcházející sezony.
Brazilský pilot se rovněž zamyslel nad formou Ferrari: "Až po prvním závodě a první kvalifikaci budeme mít definitivně jasno v tom, jak na tom skutečně jsme. Zůstáváme pozitivní, protože si myslíme, že můžeme letošní sezónu zahájit lépe než tu předchozí a já doufám, že se nám to skutečně podaří."
Jeho týmový kolega, Fernando Alonso, nevidí žádný důvod, proč by Ferrari ve Velké ceně Austrálie nemohlo zabojovat o pozice na stupních vítězů: "V Austrálii sice nebudeme nejrychlejší, ale také nebudeme ztrácet 1.6 sekundy jako v loňském roce. Letos máme lepší výchozí pozici."
"Jestliže jsme v loňském roce dojeli na pátém místě, proč bychom letos nemohli být lepší?"
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.