Felipe Massa přiznal, že ho velmi zaujal letošní Red Bull. Osobně ho považuje za největšího favorita Velké ceny Austrálie.
"Red Bull je velmi konkurenceschopné auto. Je velmi stabilní a lze vidět, že to není způsobeno pouze výbornou zadní částí vozu. Na dlouhých tratích mají konzistentní výkonnost s nízkou degradací pneumatik," uvedl Felipe Massa.
"Pro mě je to asi nejkonkurenceschopnější auto - jak už ostatně ukázali v předchozích šampionátech. Pokud jde o jejich pozici, nejspíš jsou na tom podobně jako loni."
"Jsou tu ale i jiné silné týmy. Mercedes vypadal v Barceloně dobře, zajeli velmi slušné časy na jedno kolo a špatní nebyli ani v jízdách na delší vzdálenosti," jmenoval brazilský pilot dalšího z možných vítězů úvodního závodu nadcházející sezony.
Brazilský pilot se rovněž zamyslel nad formou Ferrari: "Až po prvním závodě a první kvalifikaci budeme mít definitivně jasno v tom, jak na tom skutečně jsme. Zůstáváme pozitivní, protože si myslíme, že můžeme letošní sezónu zahájit lépe než tu předchozí a já doufám, že se nám to skutečně podaří."
Jeho týmový kolega, Fernando Alonso, nevidí žádný důvod, proč by Ferrari ve Velké ceně Austrálie nemohlo zabojovat o pozice na stupních vítězů: "V Austrálii sice nebudeme nejrychlejší, ale také nebudeme ztrácet 1.6 sekundy jako v loňském roce. Letos máme lepší výchozí pozici."
"Jestliže jsme v loňském roce dojeli na pátém místě, proč bychom letos nemohli být lepší?"
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.