Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery připomíná, že se čas pro uzavření nové smlouvy na dodávku pneumatik pro rok 2014 a následující rychle krátí.
Průtahy podle něj nejsou pro Pirelli žádoucí: "Čím více času uplyne, tím to bude náročnější. Působíme v automobilovém odvětví a myslím si, že všichni, kdo čtou noviny, pozorují, jak špatně si Evropa v našem sektoru vede.
Nejsme vůči tomu imunní, a čím více času uběhne, tím více otázek bude vedení mít. Musíme se ptát a zdůvodnit naše zapojení do tohoto sportu. Chceme pokračovat, ale vždy jsem říkal, že to nebude za jakýchkoliv nákladů, tak to pokračovat jednoduše nemůže.
Dáváme sportu určitou hodnotu a tuto mez nemůžeme překračovat, protože máme závazek vůči našim investorům. Čím déle to bude trvat... možná velké společnosti změní názor. Doufám, že se to nestane.
Momentálně se o tom nehovoří, ale sledujeme čísla, která jsou den ode dne horší. Nemůžete oddělit to, co se děje v obchodním prostředí, od toho, co se snažíte udělat v oblasti značky a propagace," pokračuje Hembery.
Pirelli v F1 chce zůstat, ale ne za každou cenu (foto: Marussia F1 Team)
Ač většina týmů souhlasí pro pokračování s Pirelli, stále podle něj zbývá s některými pár bodů vyřešit: "Máme velký počet týmů, které chtějí pokračovat. S některými máme několik bodů k diskusi, ale to je normální při takovém procesu. Akorát potřebujeme rychle dojít k dohodě, aby byli všichni spokojeni."
Na dotaz, čeho se týkají body, které je třeba vyřešit, pro Autosport odpovídá: "Jde zejména o komerční záležitosti."
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.