Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery připomíná, že se čas pro uzavření nové smlouvy na dodávku pneumatik pro rok 2014 a následující rychle krátí.
Průtahy podle něj nejsou pro Pirelli žádoucí: "Čím více času uplyne, tím to bude náročnější. Působíme v automobilovém odvětví a myslím si, že všichni, kdo čtou noviny, pozorují, jak špatně si Evropa v našem sektoru vede.
Nejsme vůči tomu imunní, a čím více času uběhne, tím více otázek bude vedení mít. Musíme se ptát a zdůvodnit naše zapojení do tohoto sportu. Chceme pokračovat, ale vždy jsem říkal, že to nebude za jakýchkoliv nákladů, tak to pokračovat jednoduše nemůže.
Dáváme sportu určitou hodnotu a tuto mez nemůžeme překračovat, protože máme závazek vůči našim investorům. Čím déle to bude trvat... možná velké společnosti změní názor. Doufám, že se to nestane.
Momentálně se o tom nehovoří, ale sledujeme čísla, která jsou den ode dne horší. Nemůžete oddělit to, co se děje v obchodním prostředí, od toho, co se snažíte udělat v oblasti značky a propagace," pokračuje Hembery.
Pirelli v F1 chce zůstat, ale ne za každou cenu (foto: Marussia F1 Team)
Ač většina týmů souhlasí pro pokračování s Pirelli, stále podle něj zbývá s některými pár bodů vyřešit: "Máme velký počet týmů, které chtějí pokračovat. S některými máme několik bodů k diskusi, ale to je normální při takovém procesu. Akorát potřebujeme rychle dojít k dohodě, aby byli všichni spokojeni."
Na dotaz, čeho se týkají body, které je třeba vyřešit, pro Autosport odpovídá: "Jde zejména o komerční záležitosti."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.