Bernie Ecclestone uvedl, že by rád dlouhodobě prodloužil smlouvu na pořádání Velké ceny Austrálie v Melbourne.
Melbourne vyprší v roce 2015 smlouva na pořádání velké ceny a o budoucnosti se vedla řada debat. Nyní Bernie Ecclestone pro Australian GP Podcast uvedl, že chce s vedením Albert Parku prodloužit smlouvu a zajistit tak budocnost F1 v Austrálii.
"Každý miluje Austrálii a je dobré, že se tam závodí. Chápu, že jsme trochu kritizovaní, ale nevím proč. Jsme s Melbourne spokojení a byl bych štastný podepsat smlouvu na padesát let. Nemáme s Melbourne problém, doufáme, že se zde F1 pojede navždy," nechal se slyšet.
Reagoval také na článek v australských novinách, který uveřejnil informaci, že poplatky za pořádání závodu jsou více než 20 milionů dolarů ročně. "Podmínky pořádat závod F1 jsou stejné pro všechny na celém světě," okomentoval situaci Ecclestone.
Dodal také, že ačkoliv není nutné, aby se závod jel v Melbourne, domnívá se, že jsou tam vítáni a on je rád, že tam závod probíhá. "Vždy, když se stane něco podobného (kritika, pozn.red.), je mi řečeno, abych si tím nedělal starosti, že to je jeden nebo dva lidé, kteří do toho vrtají," řekl.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.