Momentálně se jeví jako nejpravděpodobnější varianta, že Roberta Kubicu v letošním roce uvidíme v ME v rally. V článku se Polák také rozmluvil o svých zraněních. Co se rychlosti týče, tak nevidí žádný problém.
Robert Kubica nebude jezdit s Mercedesem v DTM, do hry se tak vrací možnost závodění v ME. Jen připomeňme, že Polák se těžce zranil v únoru 2011 při soutěži Ronde di Andora. Vloni v září však už seděl opět za volantem rallyového vozu a odbyl si svoji soutěžní premiéru po nehodě při soutěži v Itálii. Tu vyhrál.
Po dalších soutěžích a dalším vítězství se Kubica v listopadu posadil dokonce za volant modifikovaného Citroënu C4 WRC. Při Rally di Como docela zaujal a pro rok 2013 tak má možnost volby. Citroën i M-Sport připravily svoje modely (DS3 RRC respektive Fiestu RRC) s hydraulickým řazením, které by mu umožnilo řadit i s jeho poraněnou rukou.
"Když mám obě ruce na volantu a mohu odtud vše řídit, tak nezaznamenávám skoro žádný rozdíl. Sílu zde nemám takovou, jako dříve, ale trénink to může opět zlepšit. Problémem vlastně zůstává jen to, že ruku nemůžu tak natahovat a přitahovat, kromě toho mám omezenou pohyblivost mých prstů. Ale cítím, že to bude lepší a že by to neměl být žádný větší problém," říká Robert Kubica.
Jízda v noci, to zažil Robert v F1 jen v Abu Dhabi a Singapuru. To byla ale trať oslavětlena umělým osvětlením, v rally světelnou rampou
"S každým dnem dělám pokroky. Když sedím v autě, soustředím se na ježdění a moje omezení jsou v pozadí. Hranice tak posunuji s každým testem a každou rally o kousek dále. I když se díky svému zranění už nikdy nevrátím ke své dřívější 100% kondici, tak se budu zlepšovat. Moje rychlost by ale neměla být v žádném případě problémem!"
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.