Momentálně se jeví jako nejpravděpodobnější varianta, že Roberta Kubicu v letošním roce uvidíme v ME v rally. V článku se Polák také rozmluvil o svých zraněních. Co se rychlosti týče, tak nevidí žádný problém.
Robert Kubica nebude jezdit s Mercedesem v DTM, do hry se tak vrací možnost závodění v ME. Jen připomeňme, že Polák se těžce zranil v únoru 2011 při soutěži Ronde di Andora. Vloni v září však už seděl opět za volantem rallyového vozu a odbyl si svoji soutěžní premiéru po nehodě při soutěži v Itálii. Tu vyhrál.
Po dalších soutěžích a dalším vítězství se Kubica v listopadu posadil dokonce za volant modifikovaného Citroënu C4 WRC. Při Rally di Como docela zaujal a pro rok 2013 tak má možnost volby. Citroën i M-Sport připravily svoje modely (DS3 RRC respektive Fiestu RRC) s hydraulickým řazením, které by mu umožnilo řadit i s jeho poraněnou rukou.
"Když mám obě ruce na volantu a mohu odtud vše řídit, tak nezaznamenávám skoro žádný rozdíl. Sílu zde nemám takovou, jako dříve, ale trénink to může opět zlepšit. Problémem vlastně zůstává jen to, že ruku nemůžu tak natahovat a přitahovat, kromě toho mám omezenou pohyblivost mých prstů. Ale cítím, že to bude lepší a že by to neměl být žádný větší problém," říká Robert Kubica.
Jízda v noci, to zažil Robert v F1 jen v Abu Dhabi a Singapuru. To byla ale trať oslavětlena umělým osvětlením, v rally světelnou rampou
"S každým dnem dělám pokroky. Když sedím v autě, soustředím se na ježdění a moje omezení jsou v pozadí. Hranice tak posunuji s každým testem a každou rally o kousek dále. I když se díky svému zranění už nikdy nevrátím ke své dřívější 100% kondici, tak se budu zlepšovat. Moje rychlost by ale neměla být v žádném případě problémem!"
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.