Momentálně se jeví jako nejpravděpodobnější varianta, že Roberta Kubicu v letošním roce uvidíme v ME v rally. V článku se Polák také rozmluvil o svých zraněních. Co se rychlosti týče, tak nevidí žádný problém.
Robert Kubica nebude jezdit s Mercedesem v DTM, do hry se tak vrací možnost závodění v ME. Jen připomeňme, že Polák se těžce zranil v únoru 2011 při soutěži Ronde di Andora. Vloni v září však už seděl opět za volantem rallyového vozu a odbyl si svoji soutěžní premiéru po nehodě při soutěži v Itálii. Tu vyhrál.
Po dalších soutěžích a dalším vítězství se Kubica v listopadu posadil dokonce za volant modifikovaného Citroënu C4 WRC. Při Rally di Como docela zaujal a pro rok 2013 tak má možnost volby. Citroën i M-Sport připravily svoje modely (DS3 RRC respektive Fiestu RRC) s hydraulickým řazením, které by mu umožnilo řadit i s jeho poraněnou rukou.
"Když mám obě ruce na volantu a mohu odtud vše řídit, tak nezaznamenávám skoro žádný rozdíl. Sílu zde nemám takovou, jako dříve, ale trénink to může opět zlepšit. Problémem vlastně zůstává jen to, že ruku nemůžu tak natahovat a přitahovat, kromě toho mám omezenou pohyblivost mých prstů. Ale cítím, že to bude lepší a že by to neměl být žádný větší problém," říká Robert Kubica.
Jízda v noci, to zažil Robert v F1 jen v Abu Dhabi a Singapuru. To byla ale trať oslavětlena umělým osvětlením, v rally světelnou rampou
"S každým dnem dělám pokroky. Když sedím v autě, soustředím se na ježdění a moje omezení jsou v pozadí. Hranice tak posunuji s každým testem a každou rally o kousek dále. I když se díky svému zranění už nikdy nevrátím ke své dřívější 100% kondici, tak se budu zlepšovat. Moje rychlost by ale neměla být v žádném případě problémem!"
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.