Pastor Maldonado prohlásil, že Williams má nejlepší formu od doby, co spolu začali v F1 spolupracovat. Maldonado, ostatně stejně jako kolega Bottas, oplývali štěstím po prvních testech nového FW35 v Barceloně. Jezdce zaujala také spolehlivost nového stroje.
Na otázku Autosportu, jaké změny si letos během zimních testů ve srovnání s předešlými dvěma sezonami u Williamsu všiml, Venezuelan odpověděl: "Je to jiný příběh, kompletně. Zvláště mě těší spolehlivost vozu. Ujeli jsme spoustu kilometrů, a i přesto, že je tento vůz nový, tak jsme nezaznamenali žádný problém."
"Není to stejné auto, jako jsme měli vloni, jen se změněným předním přítlačným křídlem - tak to udělala spousta týmů. Tohle je nová generace vozu a vypadá skvěle. Všechna naše data jsou pozitivní."
Vítěz GP Španělska z roku 2012 navíc upozorňuje, že tým využil zatím pouze část potenciálu nového auta: "Na voze jsme zkoušeli nějaké prvky. Snažili jsme se získat hlavně data, tomu jsme obětovali určitý čas." Podle Pastora Maldonada bude FW35 také velmi šetrný k pneumatikám.
Pastor s novým Williamsem na trati, povšimněte si, jak brzy končí karosérie vozu - v oblasti zadního zavěšení ji nenajdete
"V závodní simulaci jsme plánovali více zastávek, než jsme nakonec museli udělat. Musíme se ještě podívat na závodní simulace ostatních. V těchto dnech každý říká, že je jeho auto dobré a že ho čeká nadějná sezona. My můžeme vycházet z formy vozu v loňském roce. Momentálně jsme na tom líp než vloni. Ale o kolik, to nevíme."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.