Pastor Maldonado prohlásil, že Williams má nejlepší formu od doby, co spolu začali v F1 spolupracovat. Maldonado, ostatně stejně jako kolega Bottas, oplývali štěstím po prvních testech nového FW35 v Barceloně. Jezdce zaujala také spolehlivost nového stroje.
Na otázku Autosportu, jaké změny si letos během zimních testů ve srovnání s předešlými dvěma sezonami u Williamsu všiml, Venezuelan odpověděl: "Je to jiný příběh, kompletně. Zvláště mě těší spolehlivost vozu. Ujeli jsme spoustu kilometrů, a i přesto, že je tento vůz nový, tak jsme nezaznamenali žádný problém."
"Není to stejné auto, jako jsme měli vloni, jen se změněným předním přítlačným křídlem - tak to udělala spousta týmů. Tohle je nová generace vozu a vypadá skvěle. Všechna naše data jsou pozitivní."
Vítěz GP Španělska z roku 2012 navíc upozorňuje, že tým využil zatím pouze část potenciálu nového auta: "Na voze jsme zkoušeli nějaké prvky. Snažili jsme se získat hlavně data, tomu jsme obětovali určitý čas." Podle Pastora Maldonada bude FW35 také velmi šetrný k pneumatikám.
Pastor s novým Williamsem na trati, povšimněte si, jak brzy končí karosérie vozu - v oblasti zadního zavěšení ji nenajdete
"V závodní simulaci jsme plánovali více zastávek, než jsme nakonec museli udělat. Musíme se ještě podívat na závodní simulace ostatních. V těchto dnech každý říká, že je jeho auto dobré a že ho čeká nadějná sezona. My můžeme vycházet z formy vozu v loňském roce. Momentálně jsme na tom líp než vloni. Ale o kolik, to nevíme."
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.