V případě, že by se Force India rozhodla angažovat Julese Bianchiho, tak se Adrian Sutil porozhlédne po místě závodního pilota v jiné sérii, pozici testovacího pilota odmítá.
Force India se ještě nerozhodla, zda angažuje jako druhého závodního pilota pro tuto sezonu Adriana Sutila nebo Julese Bianchiho. Oba jezdci dostali příležitost v testech v Barceloně a oba jsou schopni týmu něco přinést. Zatímco Bianchi vloni plnil vloni roli testovacího a záložního jezdce, pro Sutila podobná pozice nepřichází v úvahu: "Jsem závodní jezdec, ne testovací," říká pilot.
"Tohle [místo druhého závodního jezdce Force Indie] je moji jedinou šancí," přiznává Adrian Sutil. Pokud by ho tým neangažoval, tak by se 30 letý jezdec s Formuli 1 rozloučil: "Pokud by to nevyšlo, tak bychom se museli poohlédnout po jiných zajímavých sériích. Ale pozice testovacího jezdce? Opravdu nevím, jestli by tohle bylo to pravé pro mě."
Sutil dlouho ani nevěděl, jestli vůbec dostane šanci pro svůj bývalý tým testovat - i přesto na tuto příležitost trénoval: "Pochopitelně, že jsem se připravoval, i když telefonát s nabídkou na test přišel velmi pozdě. Lepší příprava byla pochopitelně možná, kdybych předtím věděl, že budu sedět v kokpitu. V několika posledních měsících jsme ale tvrdě pracovali na mé fyzické stránce."
Ostatně trénink provázel Adriana Sutila celým rokem 2012, proč? "Neustále jsem doufal, že někoho nějaký tým propustí a já dostanu šanci. Během roku jsem tedy normálně trénoval. Pokaždé, když usednete do vozu, tak je to ale něco jiného." Pilot nevidí žádný důvod, proč by jej tým, se kterým v minulosti spolupracoval, neměl znovu angažovat.
Spekulovalo se o tom, že by mohl mít Němec po aféře ze Šanghaje problémy s vízy, to ale odmítá: "Všechno už je dobré. V minulém roce jsem se pokusil všechno urovnat. Již mi tato kauza nečiní žádné problémy. Myslím, že tým viděl, že stále dokáži s vozem jezdit po závodním okruhu velmi rychle. Snad se rozhodnutí dočkáme příští týden a od něj se můžeme ohledně budoucnosti odrazit."
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.