V případě, že by se Force India rozhodla angažovat Julese Bianchiho, tak se Adrian Sutil porozhlédne po místě závodního pilota v jiné sérii, pozici testovacího pilota odmítá.
Force India se ještě nerozhodla, zda angažuje jako druhého závodního pilota pro tuto sezonu Adriana Sutila nebo Julese Bianchiho. Oba jezdci dostali příležitost v testech v Barceloně a oba jsou schopni týmu něco přinést. Zatímco Bianchi vloni plnil vloni roli testovacího a záložního jezdce, pro Sutila podobná pozice nepřichází v úvahu: "Jsem závodní jezdec, ne testovací," říká pilot.
"Tohle [místo druhého závodního jezdce Force Indie] je moji jedinou šancí," přiznává Adrian Sutil. Pokud by ho tým neangažoval, tak by se 30 letý jezdec s Formuli 1 rozloučil: "Pokud by to nevyšlo, tak bychom se museli poohlédnout po jiných zajímavých sériích. Ale pozice testovacího jezdce? Opravdu nevím, jestli by tohle bylo to pravé pro mě."
Sutil dlouho ani nevěděl, jestli vůbec dostane šanci pro svůj bývalý tým testovat - i přesto na tuto příležitost trénoval: "Pochopitelně, že jsem se připravoval, i když telefonát s nabídkou na test přišel velmi pozdě. Lepší příprava byla pochopitelně možná, kdybych předtím věděl, že budu sedět v kokpitu. V několika posledních měsících jsme ale tvrdě pracovali na mé fyzické stránce."
Ostatně trénink provázel Adriana Sutila celým rokem 2012, proč? "Neustále jsem doufal, že někoho nějaký tým propustí a já dostanu šanci. Během roku jsem tedy normálně trénoval. Pokaždé, když usednete do vozu, tak je to ale něco jiného." Pilot nevidí žádný důvod, proč by jej tým, se kterým v minulosti spolupracoval, neměl znovu angažovat.
Spekulovalo se o tom, že by mohl mít Němec po aféře ze Šanghaje problémy s vízy, to ale odmítá: "Všechno už je dobré. V minulém roce jsem se pokusil všechno urovnat. Již mi tato kauza nečiní žádné problémy. Myslím, že tým viděl, že stále dokáži s vozem jezdit po závodním okruhu velmi rychle. Snad se rozhodnutí dočkáme příští týden a od něj se můžeme ohledně budoucnosti odrazit."
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.