Robert Kubica se nakonec rozhodl, že v DTM jezdit nebude. Znamená to tedy, že si Polák vybral rally? Timo Glock jeho rozhodnutí komentoval slovy: "Je škoda, že ho v DTM neuvidíme."
DTM si bude muset v sezoně 2013 vystačit se dvěma bývalými piloty Formule 1 - v BMW M3 DTM uvidíme Tima Glocka a Mercedes se nakonec opět domluvil s Ralfem Schumacherem. Fanoušci DTM ale doufali ještě v jedno prominentní jméno ze světa Grand Prix - Roberta Kubicu.
Bývalý pilot F1, který se těžce zranil při nehodě v rally v roce 2011, ale nakonec stuttgartskou automobilku odmítl. Díky tomu dostal šanci se v DTM prosadit mladíček Daniel Jucadella. "Škoda, že Roberta v DTM neuvidíme. To by bylo velkorysé," nechal se slyšet po oznámení jezdeckého kádru Mercedesu Timo Glock.
Robert si před 4 týdny vyzkoušel ve Valencii vůz Mercedes C-Klasse DTM. "Během testů vypadal opravdu dobře," připouští bývalý rival z F1 Glock. Ten se připravuje na svůj první start s vozem DTM na Hockenheimu.
Společně se Glock a Kubica v F1 potkali v týmu BMW Sauber v roce 2007
Kubica tedy očividně vidí svoji budoucnost v motorsportu v rally. Vítěz jedné Velké ceny vloni absolvoval poměrně úspěšně několik soutěží. Neustále se spekuluje, že bychom ho měli vidět startovat v Mistrovství Evropy a to buďto s Fordem nebo Citroënem. Sen o návratu do F1 zatím odmítá jezdec opustit.
Isack Hadjar nedávno slavil své první pódiové umístění ve Formuli 1 s týmem Racing Bulls, jeho postup do hlavního Red Bullu se však odkládá. Mladý Francouz ukázal svůj talent a potenciál, ale vedení stáje z Enstone dává přednost postupnému rozvoji, aby si jezdec mohl na další krok připravit pevné základy.
Lando Norris zajel nejrychlejší čas třetího tréninku na Velkou cenu Itálie, přičemž Charles Leclerc mu byl velmi blízko. Celé pole se vešlo do rozdílu menšího než jedné sekundy, což slibuje napínavou kvalifikaci.
Jediný vítěz velké ceny F1 označil své dlouhodobé pokračování u Alpine za „přirozené rozhodnutí“, vycházející z dosavadní spolupráce a důvěry v tým. Podle něj stabilita a jasná vize představují klíč k postupnému zlepšování výkonů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.