V letošním ročníku uvidíme na startovním roštu poměrně velký počet nováčků. Martin Brundle svěží vítr vítá a nijak nelituje jezdce, na které sedačka nevyšla.
Celkem do F1 přibyde minimálně 5 nových tváří, pokud ve Force India zůstane Jules Bianchi, bude nováčků dokonce šest. Mladí talenti dokázali z nevyšší formulové soutěže vystrčit takové jezdce, jakými jsou Heikki Kovalainen, Timo Glock, Bruno Senna, Vitalij Petrov a Kamuj Kobajaši.
Bývalý jezdec a nynější komentátor F1 ale bývalých jezdců nijak nelituje a naopak nové naděje vítá. Svůj čas něco dokázat podle něj měli, a pokud jej nedokázali využít, je čas přenechat místo jiným.
„Vždycky říkám: Je velmi těžké dostat se do Formule 1, ale je ještě těžší se v ní udržet. Sledoval jsem [Estebana] Gutierreze v Jerezu a říkal jsem si ‚No, tohle bude zajímavé, jak asi pojede?‘
Kdyby to byl Kobajaši, rozhodně byste věděli, jak pojede: byl by čas od času skvělý, vyšvihl několik skvělých předjížděcích manévrů a na zbytek sezóny by chyběl na seznamu lidí, co tu chybí,“ vysvětloval Brundle a ve svých názorech ještě o něco přitvrzuje.
„Všichni měli šanci zazářit. Možná to zní trochu brutálně, ale tu šanci měli. Stejně jako jsem byl já vyhozený z F1, máte svoje šance, o nic jiného v tom nebylo, je to o čerstvé krvi,“ dodal se vzpomínkou na svůj podobný osud.
Doby, kdy Brundle závodil, už jsou dlouho pryč. Formuli 1 ale i přesto věnuje celý život(zleva: Brundle - Suzuki - Danner)
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.