Pirelli dnes oznámilo směsi, které týmům dodá pro první čtyři velké ceny sezóny 2013.
Do Austrálie přiveze super-měkkou (červená barva) a středně-tvrdou (bílá) směs - ta nejměkčí se v Melbourne objeví vůbec poprvé. Vynechání jednoho stupně tvrdosti by mělo zajistit dostatečný výkonnostní rozdíl pro uplatnění různorodých strategií.
V Malajsii budou mít týmy kvůli vysokým teplotám a drsnému povrchu k dispozici to nejtvrdší z portfolia Pirelli, tedy středně-tvrdou (bílá barva) a tvrdou (oranžová) směs.
V Číně známé relativně vysokou degradací a nároky na gumy se bude závodit na měkkých (žlutá barva) a středně-tvrdých pneumatikách.
Do Bahrajnu italský obuvník týmům F1 dodá měkkou a tvrdou směs, které by měly zajistit dobrou rychlost v kvalifikaci i dostatečnou výdrž v obvykle horkém závodě.
Každý tým během pro závodní víkend dle pravidel obdrží šest sad tvrdší a pět sad měkčí ze dvou nabízených směsí. Pirelli krom hladkých pneumatik s sebou přiveze vždy i přechodné pneumatiky (čtyři sady pro každého jezdce) a pneumatiky do deště (tři sady pro každého).
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.