Timo Glock se již po prvních kilometrech se speciálem DTM cítí ve voze dobře, ale k šampionátu chová velký respekt.
Kariéra Tima Glocka se velmi rychle změnila. Ještě před několika dny byl jezdcem Marussie a čekala ho sezona ve Formuli 1. Pak ale tým oznámil, že s ním nepočítá (o příčinách čtěte zde) a za dalších 5 dní byl 30letý jezdec domluven na spolupráci s BMW v DTM. Samotný Glock nevnímá DTM jen jako nějakou "mezistanici" ale jako opravdovou výzvu.
"Pouštím se do obrovského dobrodružství. Rozhodně DTM nevnímám pouze jako nějakou mezistanici - někde, kde všem jednoduše ujedu a budu vyhrávat, to je nemožné," ví o nástrahách tohoto šampionátu Němec. Při testech ve Valencii mu M3 DTM dobře sedlo, ale šampionát je natolik vyrovnaný, že neočekává, že by hned v prvním roce bojoval o vítězství nebo dokonce o celé mistrovství: "Na čelo se musíte probojovat."
Odlišnosti mezi vozem F1 a DTM začínají již při nastupování: "Nastupuje se do něj [DTM] velmi obtížně, musíte se hodně skrčit, než se dostanete dovnitř." Jinak si ale pilot na cestovní vůz rychle zvykl, k čemuž také přispěla, na rozdíl od F1, vertikální pozice při sezení: "Jen těžko bych si představil, že si zvyknu na vůz s takovou váhou."
Strach z toho, že by Timo dopadl jako třeba David Coulthard nebo Ralf Schumacher, kteří také přesedli z F1 do DTM, ale bez větších úspěchů, nemá. Je si však dobře vědom toho, že jeho výkonu bude spousta lidí velmi bedlivě sledovat: "Tlak je teď pochopitelně na mě. Musím konečně dokázat, že i jezdec F1 dokáže být s vozem DTM rychlý."
Glock nevnímá ani tak samotnou jízdu jako spíš práci během závodního víkendu jako opravdovou výzvu: "Jako hlavní problém vidím to, že si budu muset během víkendu správně nastavit auto. Musím proto posbírat ještě nějaké zkušenosti, abych věděl, jak věci fungují." Právě zde bude podle jeho slov jeho hlavní nevýhoda oproti jezdcům jako je Martin Tomczyk, který pojede už 13. sezonu. BMW mu ale poskytne potřebný čas a v prvním roce od něj vítězství neočekává: "Chci být co možná nejrychleji konkurenceschopný a krok po kroku se blížit čelu."
Timo si v F1 naposledy zazávodil v Brazílii 2012
Po třech letech v Marussii se už také těší na auto, které mu dovolí bojovat o špici. To jezdce motivuje: "Hodně Vám to pomůže v přístupu k závodění, když víte, že nebude ztrácet 4 vteřiny." Chybět mu nebude ani cestování: "Opravdu to zabírá hodně času. Myslím, že 20 závodů v kalendáři je až moc, navíc když se jich většina jede v zámoří. Na konci sezony pociťujete únavu.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.