Další zdroj potvrzuje přestup Paddyho Lowa z McLarenu k Mercedesu - Eddie Jordan, jenž se trefil u návratu Michaela Schumachera v roce 2010 i loni u odchodu Lewise Hamiltona z McLarenu.
Včera jsme vás informovali o tom (více zde), že se zřejmě chystá další velký přesun: k Mercedesu má s sebou bývalý výkonný ředitel Williamsu Toto Wolff přetáhnout i technického ředitele McLarenu Paddyho Lowa.
Podle Jordana je to pravda, navíc se u Mercedesu na prahu nové sezóny chystá další personální zemětřesení: povážlivě se podle něj kýve židle pod současným šéfem týmu Rossem Brawnem a výkonným ředitelem Nickem Fryem: "Paddy Lowe míří k Mercedesu a zdá se, že Brawn a Fry jsou z něj na cestě venku. Lowe tam bude mít velmi vysoké postavení."
"Lowe nebude technickým ředitelem, bude někým mnohem vyšším. Nebude však nazýván ani šéfem týmu, protože tím se stane Wolff. Lowe ale bude poskytovat vedení v každodenních záležitostech týmu," dodává Jordan pro BBC.
Toto Wolff se svou manželkou Susie - ta prozatím zůstává testovací pilotkou Williamsu(foto: Daimler AG)
McLaren dnes odmítl záležitosti kolem Lowa jakkoliv komentovat.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.