Felipe Massa již zažil velmi dobré týmové kolegy - za všechny jmenujme Michaela Schumachera a Kimiho Räikkönena, avšak Fernando Alonso je podle něj tím nejtěžším kolegou, kterého měl.
Felipe Massa popisuje Fernanda Alonsa jako nejtěžšího kolegu, se kterým se kdy musel poměřovat. Toto vyjádření by se sice mohlo brát s přihlédnutím na fakt, že jsou stále týmovými kolegy u Ferrari, trošku s nadsázkou, ale nesmíme zapomínat na to, že Massa jezdil v jednom týmu se jmény jako Michael Schumacher nebo Kimi Räikkönen.
Souboj s dvojnásobným mistrem světa je podle něj ale největší výzvou, se kterou se zatím setkal. "Všichni moji kolegové byli velmi silnými jezdci. Ale pokud se podíváme na čísla, tak se ukazuje, že Alonso byl tím nejtěžším, proti kterému jsem musel v týmu bojovat," popisuje Felipe.
Rozdíl mezi výkony Alonsa a Massy byl přitom vloni v první půlce sezony natolik obrovský, že se musel Brazilec obávat o svoje místo u Ferrari. Jenže ve druné polovině roku přišla změna a po 16. Grand Prix roku (VC Koreje) byl Massa potvrzen i pro další rok.
"Pokud uvážíme, že jsme neměli v kvalifikacích nejrychlejší auto, tak Fernando jezdil opravdu mistrovsky. V závodech už jsme bývali silnější. Podřilo se mu [Alonsovi] získat skoro tolik bodů, co měl na svém kontě Vettel s rychlejším autem. To bylo excelentní - zvláště posledních 6 až 7 závodů. Ale i Vettel byl velmi dobrý, oba se blížili dokonalostí"
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.