Felipe Massa již zažil velmi dobré týmové kolegy - za všechny jmenujme Michaela Schumachera a Kimiho Räikkönena, avšak Fernando Alonso je podle něj tím nejtěžším kolegou, kterého měl.
Felipe Massa popisuje Fernanda Alonsa jako nejtěžšího kolegu, se kterým se kdy musel poměřovat. Toto vyjádření by se sice mohlo brát s přihlédnutím na fakt, že jsou stále týmovými kolegy u Ferrari, trošku s nadsázkou, ale nesmíme zapomínat na to, že Massa jezdil v jednom týmu se jmény jako Michael Schumacher nebo Kimi Räikkönen.
Souboj s dvojnásobným mistrem světa je podle něj ale největší výzvou, se kterou se zatím setkal. "Všichni moji kolegové byli velmi silnými jezdci. Ale pokud se podíváme na čísla, tak se ukazuje, že Alonso byl tím nejtěžším, proti kterému jsem musel v týmu bojovat," popisuje Felipe.
Rozdíl mezi výkony Alonsa a Massy byl přitom vloni v první půlce sezony natolik obrovský, že se musel Brazilec obávat o svoje místo u Ferrari. Jenže ve druné polovině roku přišla změna a po 16. Grand Prix roku (VC Koreje) byl Massa potvrzen i pro další rok.
"Pokud uvážíme, že jsme neměli v kvalifikacích nejrychlejší auto, tak Fernando jezdil opravdu mistrovsky. V závodech už jsme bývali silnější. Podřilo se mu [Alonsovi] získat skoro tolik bodů, co měl na svém kontě Vettel s rychlejším autem. To bylo excelentní - zvláště posledních 6 až 7 závodů. Ale i Vettel byl velmi dobrý, oba se blížili dokonalostí"
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.