Mike Gascoyne z Caterhamu věří, že Heikki Kovalainen měl ukázat větší respekt s ohledem na svou možnou budoucnost v týmu z anglického Leafieldu. Dle jeho názoru už Fin po třech 'dobře placených' letech svoji pozici bral jako samozřejmou.
Dřívější jezdec McLarenu a Renaultu, Heikki Kovalainen, je momentálně pro nadcházející sezonu bez místa. Gascoyne, který je technickým ředitelem skupiny Caterham, řekl, že management 31letého jezdce celou situaci měl zvládnout mnohem uctivěji.
"Je to vlastně velká škoda. Heikki je velmi talentovaným jezdcem, ale vloni ho jeho management neřídil moc dobře a ani on neukázal moc náklonnosti. Je to zde tvrdé prostředí pro každého. S Caterhamem odjel tři sezony, byl i dobře placen, měl k nám prokázat více respektu," řekl Mike Gascoyne pro Crash.net.
Gascoyne také připouští, že tým se nebude snažit rychle dostat výše postavené týmy na roštu, místo toho si radši zajistí dlouhodobou budoucnost v tomto sportu.
Heikki své místo prý bral až moc jistě (foto: Team Caterham F1)
"Udržet si naši pozici desátého nejrychlejšího týmu bude prioritní, co je ale důležité, je automobilový vývoj skupiny Caterham. Pokud bude skupina zisková, tak bude mít projekt Formule 1 dlouhodobou budoucnost. To je to, na co se teď soustředíme. Přestěhování se do Leafieldu je skvělou zprávou, výborné vybavení, budeme ho stavět pomalu, abychom se ujistili, že je dlouhodobě udržitelné."
Jediným potvrzeným jezdcem týmu Caterham pro sezonu 2013 je Charles Pic, o druhé místo se asi utká trojice Vitalij Petrov, Bruno Senna a Giedo van der Garde.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.