Pedro de la Rosa po krachu HRT věří, že si najde místo testovacího pilota u některého z ostatních týmů Formule 1. Nečeká však, že by to bylo u McLarenu, od kterého dvakrát odešel.
Před sezónou 2010 z Wokingu odešel, aby mohl závodit za Sauber - švýcarský tým jej však po Monze nahradil Nickem Heidfeldem. Španěl se zřekl role testovacího pilota McLarenu také před sezónou 2012 kvůli možnosti závodit za HRT, které kvůli financím zkrachovalo a v seznamu týmů pro letošní ročník chybí.
"Člověk musí vědět, jak to překonat a hledět kupředu, je však pravdou, že jsem realistou a to všechno, co se stalo, bylo pro každého u HRT velmi nepříjemné. Ve své kariéře jsem zažil velmi málo let, kdy jsem zažíval těžké chvíle kvůli nadcházející sezóně. Je to těžké, ale je to normální," uvádí De la Rosa pro španělský list Marca.
"Zvolil jsem si cestu a žil v souladu se svým rozhodnutím, takže nečekám, že mi McLaren zeširoka otevře dveře, obzvlášť poté, co jsem je dvakrát opustil. Byl jsem nevěrný, takže musím začít od nuly, což je normální."
Pedro de la Rosa loni v Monaku (foto: McLaren Mercedes)
"Věřím však, že budu v F1 pokračovat jako testovací či rezervní pilot. Myslím, že budu pokračovat s volantem ve svých rukou, ale nic není zaručeno," dodává De la Rosa.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.