V roce 2013 se podle Bernieho Ecclestona možná dočkáme jen 19 závodů.
Poté, co byl zrušen závod v New Jersey příští rok, se nahlas hovořilo o Turecku, které by jej mohlo nahradit. Tamější vláda však nehodlá přispět na pořádání velké ceny - pokud se v soukromém sektoru nenajde dost peněz.
Možnost uspořádat závod v Rakousku by rád využil Red Bull, který minulý týden ústy svého odborného poradce Helmuta Marka prohlásil: "Upozornili jsme FIA, že okruh Red Bull Ring je plně způsobilý k pořádání velké ceny vozů Formule 1."
Ecclestone ovšem na dotaz, zda Red Bull Ring (bývalý A1 Ring) patří mezi vážné uchazeče o uspořádání závodu v roce 2013 místo New Jersey, pro Kleine Zeitung suše odpověděl: "Opravdu? Kdo tohle řekl? S nikým jsem o tom nemluvil."
"Momentálně myslím na Istanbul. Spíše se ale domnívám, že příští rok budeme mít jen 19 velkých cen. Nebude to problém," pokračoval šéf Formule 1.
Na dotaz místního tisku, proč Rakousko nepovažuje za pravděpodobného kandidáta, vysvětloval: "No, situace kolem hotelů je stále zkrátka katastrofální. Bylo to vždy problémem. Myslím, že to není vhodné pro současnou Formuli 1."
Juan Pablo Montoya na A1 Ringu s Williamsem v roce 2003 (foto: Williams F1 Team/LAT)
A kdy se dočkáme konečného rozhodnutí? "Myslím, že počátkem příštího týdne," odhaduje Ecclestone.
Spekulovalo se i o Imole, starosta San Marina Daniele Manca však podle Tuttosport o žádných jednáních neví: "Je nemožné, aby něco takového probíhalo, aniž by mě zástupci okruhu neinformovali."
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.