V roce 2013 se podle Bernieho Ecclestona možná dočkáme jen 19 závodů.
Poté, co byl zrušen závod v New Jersey příští rok, se nahlas hovořilo o Turecku, které by jej mohlo nahradit. Tamější vláda však nehodlá přispět na pořádání velké ceny - pokud se v soukromém sektoru nenajde dost peněz.
Možnost uspořádat závod v Rakousku by rád využil Red Bull, který minulý týden ústy svého odborného poradce Helmuta Marka prohlásil: "Upozornili jsme FIA, že okruh Red Bull Ring je plně způsobilý k pořádání velké ceny vozů Formule 1."
Ecclestone ovšem na dotaz, zda Red Bull Ring (bývalý A1 Ring) patří mezi vážné uchazeče o uspořádání závodu v roce 2013 místo New Jersey, pro Kleine Zeitung suše odpověděl: "Opravdu? Kdo tohle řekl? S nikým jsem o tom nemluvil."
"Momentálně myslím na Istanbul. Spíše se ale domnívám, že příští rok budeme mít jen 19 velkých cen. Nebude to problém," pokračoval šéf Formule 1.
Na dotaz místního tisku, proč Rakousko nepovažuje za pravděpodobného kandidáta, vysvětloval: "No, situace kolem hotelů je stále zkrátka katastrofální. Bylo to vždy problémem. Myslím, že to není vhodné pro současnou Formuli 1."
Juan Pablo Montoya na A1 Ringu s Williamsem v roce 2003 (foto: Williams F1 Team/LAT)
A kdy se dočkáme konečného rozhodnutí? "Myslím, že počátkem příštího týdne," odhaduje Ecclestone.
Spekulovalo se i o Imole, starosta San Marina Daniele Manca však podle Tuttosport o žádných jednáních neví: "Je nemožné, aby něco takového probíhalo, aniž by mě zástupci okruhu neinformovali."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.