Prezident Ferrari Luca Di Montezemolo se nebál vyslovit ostrou kritiku na Bernieho Ecclestona i současná pravidla F1.
Poté, co Bernie Ecclestone označil spekulace ze strany Ferrari o předjíždění Sebastiana Vettela pod žlutými vlajkami jako vtip, schytal ostrou kritiku od prezidenta maranellské stáje, Lucy Di Montezemola.
"Ecclestone? Jistě, je potřeba respektovat stáří. Obzvláště ve chvíli, kdy už se člověk dostane do fáze, kdy není odpovědný za to, co říká," naráží na Ecclestonovy výroky o vtipu Montezemolo. "Vysoký věk je zkrátka s některými funkcemi a odpovědností neslučitelný."
Nejmocnější muž Ferrari se nebál zkritizovat ani současná pravidla Ferrari. Není novinkou, že je s nimi Ferrari dlouhodobě nespokojené, obzvláště z důvodu zákazu testování. Právě před tímto zákazem najezdily nejvíce testovacích kilometrů právě rudé vozy z Maranella.
"V F1 je mnoho věcí špatně a je nejvyšší čas to začít řešit. Současné technologie se nedají převádět na naše silniční vozy. A s opravdovým výzkumem to nemá nic společného. V tomto sportu nemůžete mít pravidla postavená na aerodynamice a současně nepovolit testování.
Jsme výrobci vozů, žádní sponzoři. Jak řekl Ecclestone, tohle je prostě vtip," obul se znovu do 82-letého šéfa F1 Montezemolo.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.