Tým Caterham podepsal víceletou smlouvu s Charlesem Picem, který letos závodil za Marusii.
Šéf závodního týmu Caterham F1 - Cyril Abiteboul, uvádí: "Jsme šťastní, že se Charles rozhodl k nám připojit ve své druhé sezóně v F1 a dále. Těšíme se na spolupráci s mladým jezdcem, který očividně ve své úvodní sezóně ukázal, že má rychlost, umění i potřebné vystupování pro to, aby nám pomohl splnit naše cíle.
V sezóně 2012 jsme monitorovali pokrok, který Charles činil, když nás v kvalifikacích několikrát prohnal. Je jasné, že je zvláštním talentem. V průběhu roku podával extrémně dobré výkony ve srovnání se zkušeným týmovým kolegou a my se těšíme na to, že se dále rozvine v prostředí, které mu v roce 2013 a dále poskytneme.
Budeme spolu dále růst. Jeho energie a image, kterou našemu týmu a svým partnerům přinese, bude pozitivně ovlivňovat sezónu, která leží před námi. To, že můžeme učinit toto oznámení před koncem sezóny, umožní Charlesovi a týmu se plně připravit na rok 2013 a rychle přijít na to, jak co nejlépe využít pohonnou jednotku Renault Sport F1 a Red Bull Technology, která pro něj bude nová."
Charles Pic si letos v Marusií nevedl špatně, podle Caterhamu je velkým talentem(foto: Marussia F1 Team)
Pic nadšeně dodává: "Jsem velmi hrdý na to, že můžu potvrdit svůj přestup k Caterhamu F1 příští rok. Těším se na mnoho sezón úspěšné závodní spolupráce. Jsem nadšený, že budu mít příležitost růst v týmu, který má technické vztahy s několika globálními francouzskými společnostmi včetně Renaultu a Total, a oficiálního partnerství s EADS.
Je jasné, že tým má velké ambice: investice, které již učinil, a přijatá rozhodnutí v několika posledních měsících ukazují, jak jsou akcionáři odhodlaní uspět. Demonstruje to jejich ochotu činit pokroky..
Jsem velmi nadšený z toho, že svůj druhý rok v F1 začnu v týmu, který má tak velký potenciál. Caterham F1 má vše k dispozici, aby se dostal do pozice bojovat s týmy před sebou. Vím, jak je tým odhodlaný dělat pokroky a těším se, že budu hrát svou úlohu v jejich postupu vpřed na roštu," dodává mladý Francouz.
Silverstone, tradiční dějiště Britské Grand Prix, bude v sezóně 2026 hostit sprint závod, který je součástí šesti sprintů v kalendáři F1. Tento formát přinese fanouškům více akcí a napětí během víkendového programu.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.