Za vše mohou soupeři! Rubens Barrichello je opět tím poškozeným a opět za to mohou nepříznivé okolnosti.
Buď je zkrátka Michael o třídu lepší a spokojím se se svým postavením a nebo řeknu otevřeně, že je mému vozu a mému počínání na trati věnována daleko menší pozornost a že za výsledek nemůže Ralf a Jarno a Fernando a Juan Pablo a třeba dalších deset kolegů, ale lidi na boxové zídce, neboť mne a moje skvělé auto nedokázali dostat před pomalejší soupeře. Kromě přiznané špatné volby pneumatik v Malajsii a nebo Bahrajnu, totiž vždy nesli vinu za jeho neúspěch jiní. Jistě se najdou i opačné názory. Navíc bylo vidět, že dnes byl Rubens na dráze rychlejší než soupeři před ním a že se v Imole špatně předjíždí je známo. Propad na startu má také své příčiny, které jsou neoddiskutovatelné. Rubens Barrichello startoval na špinavější straně dráhy a Bridgestone se zahřívaly minimálně 4 kola do optimálních vlastností. Přesto mohl mít ke konci každé čtvrtiny závodu šanci udělat totéž, co Michael při zastávce Jensona, totiž zajet superrychlá kola a jít v boxech před soupeře… Rubensi, jak to tedy bylo ve skutečnosti? Jednodušší je ale jistě obvinit Ralfa, on už má nakonec v dnešní F1 renomé boxera, tak se to tak nějak ztratí… Foto: Scuderia Ferrari
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.