Podle Christiana Hornera musí Red Bull přistoupit k posledním dvěma závodům sezóny agresivně, aby Sebastian Vettel uspěl v bitvě o letošní titul.
"Víme, jak je Fernando letos konzistentní. A bylo naprosto jasné, že po startu ze šestého místa na roštu to dotáhne na pódium," vrací se šéf rakouské stáje k poslednímu závodu, v němž se Vettelovi po startu z posledního místa podařilo minimalizovat škody, když cílem projel za Alonsem jako třetí.
"Takže jste si udělali představu, že na nás získá 15 - 25 bodů, proto omezit škody pouze na 3 a dojet hned za ním - to je pozoruhodné zotavení. Skvělá jízda Sebastiana. Kdokoliv pochyboval o jeho závodění, tak si myslím, že se dnes ukázal jako světová třída," chválí svého pilota Horner.
Nemyslí si však, že by měl Vettel už titul v kapse: "Zbývá 50 bodů, my do toho jdeme s náskokem desíti bodů. Mezi konstruktéry to vypadá skvěle, snad se nám v příštích dvou závodech podaří získat pět bodů, ale mezi piloty jsme tento víkend viděli, že když jste na hraně, může to špatně dopadnout."
"Nic nepovažujeme za jisté, musíme vyrazit do Austinu a během víkendu útočit. Je to pro všechny nová trať. Musíme tam získat dobrý výsledek," dodává Horner.
Sebastian Vettel má před posledními dvěma závody desetibodový náskok - bude mu to stačit?(foto: Red Bull Racing)
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.