Šéf Red Bullu Christian Horner vyloučil, že by se v Koreji či v předchozích závodech snažili pomocí týmové režie dostat lídra šampionátu Sebastiana Vettela před Marka Webbera.
Někteří lidé rakouskou stáj podezírají z toho, že upřednostňuje Vettela a zařídila, aby se před svého týmového kolegu dostal v první zatáčce. Australan má však stále teoretickou šanci na titul, proto by využití týmových příkazů v této fázi šampionátu podle šéfa Red Bullu nebylo správné.
"Sebastian se dostal do vedení a Mark má stále šanci na vítězství v tomto šampionátu. Myslím, že by využití týmové režie bylo špatné, když má Mark stále matematickou šanci na výhru. V Koreji předvedli, že spolu závodí férově - a to je to, o co jsme je žádali," říká Horner pro Sky Sports.
"Oba jezdci zajeli závod skvěle. Sebastian měl lepší start, jeli s Markem bok po boku do zatáčky číslo 3, ale zároveň si nechali dost prostoru. Pak už bylo vše jen záležitostí pneumatik," uvedl šéf rakouského týmu bezprostředně po závodě v Jeongamu.
Vettel čtyři závody před koncem vede šampionát s náskokem čtyř bodů před Alonsem, pátý Webber na Němce ztrácí 63 bodů.
Sebastian Vettel ve vedení Velké ceně Koreje před Markem Webberem a Fernandem Alonsem(foto: Red Bull Racing)
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.