Šéf Red Bullu Christian Horner vyloučil, že by se v Koreji či v předchozích závodech snažili pomocí týmové režie dostat lídra šampionátu Sebastiana Vettela před Marka Webbera.
Někteří lidé rakouskou stáj podezírají z toho, že upřednostňuje Vettela a zařídila, aby se před svého týmového kolegu dostal v první zatáčce. Australan má však stále teoretickou šanci na titul, proto by využití týmových příkazů v této fázi šampionátu podle šéfa Red Bullu nebylo správné.
"Sebastian se dostal do vedení a Mark má stále šanci na vítězství v tomto šampionátu. Myslím, že by využití týmové režie bylo špatné, když má Mark stále matematickou šanci na výhru. V Koreji předvedli, že spolu závodí férově - a to je to, o co jsme je žádali," říká Horner pro Sky Sports.
"Oba jezdci zajeli závod skvěle. Sebastian měl lepší start, jeli s Markem bok po boku do zatáčky číslo 3, ale zároveň si nechali dost prostoru. Pak už bylo vše jen záležitostí pneumatik," uvedl šéf rakouského týmu bezprostředně po závodě v Jeongamu.
Vettel čtyři závody před koncem vede šampionát s náskokem čtyř bodů před Alonsem, pátý Webber na Němce ztrácí 63 bodů.
Sebastian Vettel ve vedení Velké ceně Koreje před Markem Webberem a Fernandem Alonsem(foto: Red Bull Racing)
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.