Michael Schumacher musel po druhém tréninku zamířit mezi komisaři, kteří ho napomenuli za zdržování vozů HRT. Trestu se nevyhne Charles Pic, kterému Marussia musí vyměnit motor.
Sedminásobný mistr světe se svým Mercedesem zdržel v různou dobu oba piloty HRT: jak Naraina Karthikeyana, tak i Pedra de la Rosu, který mu to dal patřičným gestem na dráze hned najevo.
Komisaři mu proto udělili napomenutí - již druhé v letošní sezóně. Podobný prohřešek spáchal letos v Barceloně, kde se snažil vytrestat Lewise Hamiltona na konci kola ve třetím tréninku.
Trest v podobě ztráty teoretických 10 míst na roštu postihne Pica za nasazení již devátého motoru v letošní sezóně. Podle platných pravidel mohou piloti beztrestně využít pouze 8 pohonných jednotek za sezónu.
Francouzovi bude muset vydržet společně s některými s předchozích osmi i pro další zbývající podniky, aby se v nich vyhnul stejnému trestu. Vzhledem k tomu, že se však Marussia pohybuje na chvostu startovního pole, se o zas tak dramatický postih nejedná.
Marussia vymění Picovi motor, na startovním roštu se kvůli tomu propadne o teoretických 10 míst(foto: Marussia F1 Team)
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.