Ross Brawn uvedl, že Lewis Hamilton během jednání s Mercedesem nikdy nežádal o to, aby byl jezdcem číslo 1.
Po oznámení přestupu Lewise Hamiltona do Mercedesu se zvedla vlna spekulací ohledně pozice, kterou budou jezdci německé stáje v nové sezoně zastávat. To dnes ukončil Ross Brawn, který prohlásil, že Lewis Hamilton v průběhu jednání ani nežádal o to, aby měl status týmové jedničky. Pro šéfa týmu potom bylo velmi příjemným rozhodnutím mít dva jezdce se stejnou šancí na titul: "Lewis se nikdy ani neptal na tuto možnost. Chtěl pouze stejné podmínky. Bylo velmi příjemné, že nežádal žádné specifické podmínky."
Brawna velmi zaujalo, že Lewis o nic podobného nežádal, tým by tuto žádost jen stěží akceptoval. "Nemuseli jsme o tom diskutovat, protože Lewis to ani nikdy nezmínil. Ale pokud by to udělal, tak bychom to neakceptovali." Brawn neočekává žádné problémy mezi Rosbergem a Hamiltonem, oba se znají z dob motokár a jsou kamarádi: "Jsou to dřívější týmoví kolegové a dobří kamarádi. Vím, že spolu občas cestují na závody."
Podle Brawna se Nico Rosberg těší na spolupráci se svým novým kolegou. "Vnímám to pozitivně. Budeme řešit pouze normální problémy, kdy se oba jezdci budou chtít přirozeně porazit. To je také jejich práce, nechtěli bychom jezdce, který by nechtěl porazit ostatní. Myslím, že budeme mít dobrou kombinaci," pokračuje Brawn.
Lewis a Nico ještě v barvách svých současných týmů, od příštího roku "potáhnou za jeden provaz"
Ross také nepochybuje o tom, že i když byl Lewis dlouhou dobu u McLarenu, tak se u týmu rychle zabydlí. "Věřím tomu [že se rychle zabydlí]. U McLarenu dostával znamenitou podporu. Nikdy ale nevíte nic jistě, dokud s tím člověkem nepracujete. Máme svůj názor na to, jak by věci měly probíhat a zdá se, že tento názor se shoduje s Lewisovým. Jsem optimistou a věřím, že to bude silný tým."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.