Ross Brawn uvedl, že Lewis Hamilton během jednání s Mercedesem nikdy nežádal o to, aby byl jezdcem číslo 1.
Po oznámení přestupu Lewise Hamiltona do Mercedesu se zvedla vlna spekulací ohledně pozice, kterou budou jezdci německé stáje v nové sezoně zastávat. To dnes ukončil Ross Brawn, který prohlásil, že Lewis Hamilton v průběhu jednání ani nežádal o to, aby měl status týmové jedničky. Pro šéfa týmu potom bylo velmi příjemným rozhodnutím mít dva jezdce se stejnou šancí na titul: "Lewis se nikdy ani neptal na tuto možnost. Chtěl pouze stejné podmínky. Bylo velmi příjemné, že nežádal žádné specifické podmínky."
Brawna velmi zaujalo, že Lewis o nic podobného nežádal, tým by tuto žádost jen stěží akceptoval. "Nemuseli jsme o tom diskutovat, protože Lewis to ani nikdy nezmínil. Ale pokud by to udělal, tak bychom to neakceptovali." Brawn neočekává žádné problémy mezi Rosbergem a Hamiltonem, oba se znají z dob motokár a jsou kamarádi: "Jsou to dřívější týmoví kolegové a dobří kamarádi. Vím, že spolu občas cestují na závody."
Podle Brawna se Nico Rosberg těší na spolupráci se svým novým kolegou. "Vnímám to pozitivně. Budeme řešit pouze normální problémy, kdy se oba jezdci budou chtít přirozeně porazit. To je také jejich práce, nechtěli bychom jezdce, který by nechtěl porazit ostatní. Myslím, že budeme mít dobrou kombinaci," pokračuje Brawn.
Lewis a Nico ještě v barvách svých současných týmů, od příštího roku "potáhnou za jeden provaz"
Ross také nepochybuje o tom, že i když byl Lewis dlouhou dobu u McLarenu, tak se u týmu rychle zabydlí. "Věřím tomu [že se rychle zabydlí]. U McLarenu dostával znamenitou podporu. Nikdy ale nevíte nic jistě, dokud s tím člověkem nepracujete. Máme svůj názor na to, jak by věci měly probíhat a zdá se, že tento názor se shoduje s Lewisovým. Jsem optimistou a věřím, že to bude silný tým."
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.