Nico Rosberg je přesvědčený, že se po optimalizaci nového balíku s Coanda výfuky rychlost Mercedesu F1 W03 ještě zvýší.
Tým podle něj ještě nevyužil plný potenciál novinek: "Jedná se o velmi složitý vývoj, na kterém pracujeme s našimi aerodynamiky. Je to velmi obtížné dostat vzduch do správného směru a my jsme nyní přišli na to, že to ještě chvíli potrvá, než to opravdu zoptimalizujeme."
"Jsem tedy celkem optimistický v tom, že z něj budeme moci skutečně dostat mnohem více. Ostatní jsou v tomto již trochu pokročilí, snad je budeme moci trochu stáhnout," popisuje Rosberg ve svém videoblogu.
V poslední Velké ceně Singapuru obsadil páté místo, s nímž byl hodně spokojený: "Bylo to poprvé po dlouhé době, kdy mi všechno fungovalo. Bylo skvělé. Proto jsem tak potěšen pátým místem. Znamená hodně bodů. Bylo to to nejlepší, co jsme tento víkend mohli dosáhnout, což je příjemné. Nyní míříme do Suzuky a snad budeme na tomto výsledku moci stavět."
V Singapuru si Rosberg se Schumacherem poprvé vyzkoušeli nové Coanda výfuky, které minulý týden v Magny-Cours úspěšně otestoval Sam Bird (foto: Mercedes AMG F1 Team)
Mercedes bude v Suzuce také testovat pasivní DRS systém Lotusu, do závodu jej letos již ale zřejmě nenasadí.
McLaren nejenže sesadil Red Bull z trůnu v Poháru konstruktérů, ale teď ještě vyvolal bouři hněvu mezi soupeři těsně před startem nové sezóny.
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.