Piloti Red Bullu nejsou po pátečních trénincích v Monze příliš spokojeni. Chyběla jim především rychlost na jedno kolo.
Mark Webber zajel v ranních trénincích devátý nejlepší čas a to bylo jediné umístění rakouského týmu v top 10.
Ačkoliv si on i jeho týmový kolega Vettel příliš nestěžovali na rychlost a chování auta při naplněné nádrži a simulaci závodu, doufají, že se jim podaří zlepšit především rychlost na jedno kolo, kterou budou potřebovat v kvalifikaci.
"Pracujeme tvrdě, ale zatím jsme se tam úplně nedostali," nechal se slyšet Webber pro Sky Sports a dodal, že byli konkurenceschopnější při jízdě na dlouhou vzdálenost a benzínem v nádrži, avšak musejí zapracovat na rychlosti po úbytku benzínu.
"Nejsme ani obyčejně páteční mistři světa, ale do zítřka před sebou máme hodně práce," uvedl Webber.
Pohled na tachometr dnes Vettelovi příliš radost nedělal (foto: Red Bull Racing)
Jeho týmový kolega Sebastian Vettel Australana doplňuje : "Nejsme tak rychlí, jak bychom chtěli, hádám, že před sebou máme hodně práce. Nevím, co dělali ostatní nebo Webber, ale myslím, že budeme pravděpodobně konkurenceschopnější v závodě," řekl Němec.
Dodal, že dnes pro ně rozhodně jejich rychlost nebyla tak dobrá, jak by chtěli a mají spoustu věcí, které musejí projít a poučit se z nich.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.