Red Bull dle slov svého technického ředitele Adriana Neweyho zákaz výfukových difuzoru uškodil. Je jednou z příčin, proč letos na rozdíl od minulých let nedominuje.
"Je to celkem přesně tak, jak jsme se před začátkem sezóny obávali. Vzhledem k tomu, že jsme v uplynulých dvou sezónách velmi dobře prozkoumali technologii foukání z výfuků, nám její zákaz společně s dalšími věcmi jako je flexibilita předního křídla docela hodně uškodil," líčí Newey pro Autosport.
"Zřejmě více, než ostatním lidem, protože jsme to využívali déle. Chvíli to trvalo, než jsme pochopili, co musíme udělat a zotavit se," pokračuje technický ředitel Red Bullu.
Rovněž přiznal, že se jeho tým musí znovu přizpůsobit i novému nařízení ohledně mapování motorů, které vešlo v platnost před Velkou cenou Maďarska, v níž dojel Vettel na čtvrtém místě za Hamiltonem a oběma Lotusy.
"Spolupracovali jsme s Renaultem a najednou čelíme objasnění, které představuje odlišný výklad, než kterým jsme se řídili. Taková je tedy naše situace. Musíme se vrátit zpět a znovu se na to podívat," dodává Newey.
Sebastian Vettel ve Velké ceně Maďarska 2012 (foto: Red Bull Racing)
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.