Během Grand Prix Maďarska přišli někteří novináři s tvrzením, že Red Bull používá nelegální systém, který jim umožňuje měnit světlou výšku vozu v podmínkách parc-fermé. Rakouská stáj to popírá. Naopak, podle Helmuta Marka, má podobný systém Ferrari.
Už dlouhá léta je znám technický ředitel Red Bullu, Adrian Newey, tím, že se dokáže pohybovat v šedé zóně pravidel. Ale opravdu je to pouze Red Bull? Podle sportovního poradce Red Bullu, Helmuta Marka, se i konkurence pohybuje na hraně. Nejnovější příklad hledá v Grand Prix Maďarska. Zde se totiž spekulovalo, že Red Bull má řešení, které umožní změnit světlou výšku vozu v podmínkách uzavřeného parkoviště (parc-fermé) - komisaři FIA však existenci podobného systému nepotvrdili.
Pro "auto motor und sport" byl Marko, který existenci podobného systému zpochybňuje, konkrétnější: "Nechápu, proč jsou ostatní tak znepokojeni. Podle našich zpráv Ferrari nasazuje podobný systém už více než rok." Pro německou RTL Rakušan řekl: "Něco podobného není pouze u nás, ale i u jiného týmu." Zcela jasně však mluvil o Scuderii, která se pochopitelně těmto slovům brání.
Tiskový mluvčí Ferrari Autosportu řekl: "Není to absolutně žádná pravda. Opravdu nás obvinili z podvodu? Jsou si jistí? Je to pořád stejné, my spoléháme na to, že FIA vymezila pravidla jasně a hlídá jejich dodržování v plném rozsahu."
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.