Během Grand Prix Maďarska přišli někteří novináři s tvrzením, že Red Bull používá nelegální systém, který jim umožňuje měnit světlou výšku vozu v podmínkách parc-fermé. Rakouská stáj to popírá. Naopak, podle Helmuta Marka, má podobný systém Ferrari.
Už dlouhá léta je znám technický ředitel Red Bullu, Adrian Newey, tím, že se dokáže pohybovat v šedé zóně pravidel. Ale opravdu je to pouze Red Bull? Podle sportovního poradce Red Bullu, Helmuta Marka, se i konkurence pohybuje na hraně. Nejnovější příklad hledá v Grand Prix Maďarska. Zde se totiž spekulovalo, že Red Bull má řešení, které umožní změnit světlou výšku vozu v podmínkách uzavřeného parkoviště (parc-fermé) - komisaři FIA však existenci podobného systému nepotvrdili.
Pro "auto motor und sport" byl Marko, který existenci podobného systému zpochybňuje, konkrétnější: "Nechápu, proč jsou ostatní tak znepokojeni. Podle našich zpráv Ferrari nasazuje podobný systém už více než rok." Pro německou RTL Rakušan řekl: "Něco podobného není pouze u nás, ale i u jiného týmu." Zcela jasně však mluvil o Scuderii, která se pochopitelně těmto slovům brání.
Tiskový mluvčí Ferrari Autosportu řekl: "Není to absolutně žádná pravda. Opravdu nás obvinili z podvodu? Jsou si jistí? Je to pořád stejné, my spoléháme na to, že FIA vymezila pravidla jasně a hlídá jejich dodržování v plném rozsahu."
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.
V nové sérii Drive to Survive fanoušci opět nahlédnou do zákulisí, kde se odhalují rozhovory, které běžnému publiku zůstaly skryté a nikdy neunikly do médií. Jedním z těchto momentů je, jak Toto Wolff uzavřel dohodu s Lewisem Hamiltonem, že se nebude snažit přetáhnout Maxe Verstappena do Mercedesu.