Jezdec týmu Force India čelí žalobě od svého bývalého manažera a otce jeho soupeře, Lewise Hamiltona, Anthonyho. Celý proces by se měl podle britského The Telegraph projednávat před soudem příští pondělí.
Anthony Hamilton pomohl nadějnému Skotovi se minulý rok dostat do F1, tehdy byl Paul testovacím jezdcem týmu Force India a v DTM v roce 2010 získal titul. Obě strany se ale začátkem tohoto roku rozešly.
Hamilton teď žaluje di Restu za to, že, jak tvrdí, došlo k "neoprávněnému ukončením kontraktu a ke ztrátě jeho příjmů."
Šestadvacetiletý jezdec ze skotského Uphallu tvrdí, že byl uveden v omyl ohledně několika milionového sponzorského kontraktu se společností Go Fast (americký výrobce energetických nápojů).
Hamilton měl údajně tvrdit, že bylo logické odkoupit práva pro Paula di Restu na spozorovnání touto společností od týmu Force India. Za to měl Hamilton požadovat 2 milion eur.
Di Resta se měl na celou věc optat svého týmu v Číně, kde mu bylo sděleno, že práva na to, aby mohl mít vlastního sponzora mu tým prodá za milion eur. Má se za to, že právě kvůli tomuto se di Resta s Hamiltonem rozešel.
Uplynulý víkend v Maďarsku již Hamilton starší podporoval svého syna. To Paul di Resta by mohl mít zamířeno pro příští rok do Mercedesu, tedy v případě, že by Michael Schumacher ukončil kariéru. Pokud by se však Němec rozhodl s týmem prodloužit, tak by di Resta pravděpodobně i příští rok jezdil na indický tým.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.