Jezdec týmu Force India čelí žalobě od svého bývalého manažera a otce jeho soupeře, Lewise Hamiltona, Anthonyho. Celý proces by se měl podle britského The Telegraph projednávat před soudem příští pondělí.
Anthony Hamilton pomohl nadějnému Skotovi se minulý rok dostat do F1, tehdy byl Paul testovacím jezdcem týmu Force India a v DTM v roce 2010 získal titul. Obě strany se ale začátkem tohoto roku rozešly.
Hamilton teď žaluje di Restu za to, že, jak tvrdí, došlo k "neoprávněnému ukončením kontraktu a ke ztrátě jeho příjmů."
Šestadvacetiletý jezdec ze skotského Uphallu tvrdí, že byl uveden v omyl ohledně několika milionového sponzorského kontraktu se společností Go Fast (americký výrobce energetických nápojů).
Hamilton měl údajně tvrdit, že bylo logické odkoupit práva pro Paula di Restu na spozorovnání touto společností od týmu Force India. Za to měl Hamilton požadovat 2 milion eur.
Di Resta se měl na celou věc optat svého týmu v Číně, kde mu bylo sděleno, že práva na to, aby mohl mít vlastního sponzora mu tým prodá za milion eur. Má se za to, že právě kvůli tomuto se di Resta s Hamiltonem rozešel.
Uplynulý víkend v Maďarsku již Hamilton starší podporoval svého syna. To Paul di Resta by mohl mít zamířeno pro příští rok do Mercedesu, tedy v případě, že by Michael Schumacher ukončil kariéru. Pokud by se však Němec rozhodl s týmem prodloužit, tak by di Resta pravděpodobně i příští rok jezdil na indický tým.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.