Mercedes musí zlepšit jejich konzistentnost, aby se mohl zařadit mezi přední týmy na každém závodním víkendu, tedy alespoň podle jejich šéfa, Rosse Brawna.
Tým z Brackley již v letošní sezoně ukázal pár světlých okamžiků, za všechny jmenujme vítězství Nica Rosberga v Číně. Nicméně v některých dalších závodech se tým blížil spíše stájím ze středu pole než stájím bojujícím o podiová umístění.
Minulý závod ve Velké Británii byl dalším příkladem. I přes slušný kvalifikační výsledek Schumachera (3. místo) se týmu v nedělním suchém závodu vůbec nedařilo, když Michael dojel až 7. a Nico Rosberg dokonce až 15.
Na voze W03 by se však pro domácí závod týmu, GP Německa, měla objevit určitá vylepšení. Šéf týmu, Ross Brawn, doufá, že by tato vylepšení měla týmu pomoci bojovat s týmy, které jsou aktuálně v F1 nejsilnější.
"Velká ceně Německa bude po Velké ceně Británie na Silverstone naším druhým domácím závodem ve dvou týdnech, už se těšíme na závodění před našimi domácími fandy a kolegy z Mercedesu.
Pro tým Mercedes-Benz je tento víkend vždy speciálním. Naše rychlost se v nedávno dost zlepšila a pak zase zhoršila, získali jsme podiová umístění, ale i místa, za která dostanete jen pár bodů. Musíme zlepšit naši konzistentnost a schopnost soupeřit na špici pole," řekl Ross Brawn.
"Charakteristika okruhu na Hockenheimu by našemu F1 W03 měla sedět více než vysokorychlostní okruh v Silverstone. Na auto dovezeme některá vylepšení, která by měla zlepšit naší výkonnost. Bylo by velmi speciální, kdybychom v Neměcku získali dobrý výsledek, takže budeme velmi tvrdě pracovat, aby se nám to podařilo."
Ross Brawn při Velké ceně Británie (foto: McLaren Mercedes)
I Nico Rosberg soulhasí s tím, že by charakteristika okruhu v Německu měla jejich vozu sedět více než ta z Británie. "Budu na to hodně tlačit, abych zajel dobrý výsledek před našimi fanoušky na tribuně Mercedesu.
Snad tedy budeme moci společně oslavit dobrý výsledek. Myslím, že našemu vozu by tato trať měla sedět mnohem více než ta v Silverstone. Hockenheim má dlouhé rovinky a krátké zatáčky, což by mělo stříbrným šípům sedět."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.