Mercedes musí zlepšit jejich konzistentnost, aby se mohl zařadit mezi přední týmy na každém závodním víkendu, tedy alespoň podle jejich šéfa, Rosse Brawna.
Tým z Brackley již v letošní sezoně ukázal pár světlých okamžiků, za všechny jmenujme vítězství Nica Rosberga v Číně. Nicméně v některých dalších závodech se tým blížil spíše stájím ze středu pole než stájím bojujícím o podiová umístění.
Minulý závod ve Velké Británii byl dalším příkladem. I přes slušný kvalifikační výsledek Schumachera (3. místo) se týmu v nedělním suchém závodu vůbec nedařilo, když Michael dojel až 7. a Nico Rosberg dokonce až 15.
Na voze W03 by se však pro domácí závod týmu, GP Německa, měla objevit určitá vylepšení. Šéf týmu, Ross Brawn, doufá, že by tato vylepšení měla týmu pomoci bojovat s týmy, které jsou aktuálně v F1 nejsilnější.
"Velká ceně Německa bude po Velké ceně Británie na Silverstone naším druhým domácím závodem ve dvou týdnech, už se těšíme na závodění před našimi domácími fandy a kolegy z Mercedesu.
Pro tým Mercedes-Benz je tento víkend vždy speciálním. Naše rychlost se v nedávno dost zlepšila a pak zase zhoršila, získali jsme podiová umístění, ale i místa, za která dostanete jen pár bodů. Musíme zlepšit naši konzistentnost a schopnost soupeřit na špici pole," řekl Ross Brawn.
"Charakteristika okruhu na Hockenheimu by našemu F1 W03 měla sedět více než vysokorychlostní okruh v Silverstone. Na auto dovezeme některá vylepšení, která by měla zlepšit naší výkonnost. Bylo by velmi speciální, kdybychom v Neměcku získali dobrý výsledek, takže budeme velmi tvrdě pracovat, aby se nám to podařilo."
Ross Brawn při Velké ceně Británie (foto: McLaren Mercedes)
I Nico Rosberg soulhasí s tím, že by charakteristika okruhu v Německu měla jejich vozu sedět více než ta z Británie. "Budu na to hodně tlačit, abych zajel dobrý výsledek před našimi fanoušky na tribuně Mercedesu.
Snad tedy budeme moci společně oslavit dobrý výsledek. Myslím, že našemu vozu by tato trať měla sedět mnohem více než ta v Silverstone. Hockenheim má dlouhé rovinky a krátké zatáčky, což by mělo stříbrným šípům sedět."
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.