Mercedes musí zlepšit jejich konzistentnost, aby se mohl zařadit mezi přední týmy na každém závodním víkendu, tedy alespoň podle jejich šéfa, Rosse Brawna.
Tým z Brackley již v letošní sezoně ukázal pár světlých okamžiků, za všechny jmenujme vítězství Nica Rosberga v Číně. Nicméně v některých dalších závodech se tým blížil spíše stájím ze středu pole než stájím bojujícím o podiová umístění.
Minulý závod ve Velké Británii byl dalším příkladem. I přes slušný kvalifikační výsledek Schumachera (3. místo) se týmu v nedělním suchém závodu vůbec nedařilo, když Michael dojel až 7. a Nico Rosberg dokonce až 15.
Na voze W03 by se však pro domácí závod týmu, GP Německa, měla objevit určitá vylepšení. Šéf týmu, Ross Brawn, doufá, že by tato vylepšení měla týmu pomoci bojovat s týmy, které jsou aktuálně v F1 nejsilnější.
"Velká ceně Německa bude po Velké ceně Británie na Silverstone naším druhým domácím závodem ve dvou týdnech, už se těšíme na závodění před našimi domácími fandy a kolegy z Mercedesu.
Pro tým Mercedes-Benz je tento víkend vždy speciálním. Naše rychlost se v nedávno dost zlepšila a pak zase zhoršila, získali jsme podiová umístění, ale i místa, za která dostanete jen pár bodů. Musíme zlepšit naši konzistentnost a schopnost soupeřit na špici pole," řekl Ross Brawn.
"Charakteristika okruhu na Hockenheimu by našemu F1 W03 měla sedět více než vysokorychlostní okruh v Silverstone. Na auto dovezeme některá vylepšení, která by měla zlepšit naší výkonnost. Bylo by velmi speciální, kdybychom v Neměcku získali dobrý výsledek, takže budeme velmi tvrdě pracovat, aby se nám to podařilo."
Ross Brawn při Velké ceně Británie (foto: McLaren Mercedes)
I Nico Rosberg soulhasí s tím, že by charakteristika okruhu v Německu měla jejich vozu sedět více než ta z Británie. "Budu na to hodně tlačit, abych zajel dobrý výsledek před našimi fanoušky na tribuně Mercedesu.
Snad tedy budeme moci společně oslavit dobrý výsledek. Myslím, že našemu vozu by tato trať měla sedět mnohem více než ta v Silverstone. Hockenheim má dlouhé rovinky a krátké zatáčky, což by mělo stříbrným šípům sedět."
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.