Helmut Marko vyzdvihuje konstantní výkony Red Bull Racingu a Ferrari. Podle něj se dočkáme bitvy 4 jezdců o titul v této sezoně. Mezi ně budou patřit oba jezdci Red Bullu.
Oba jezdci mistrovské stáje, Mark Webber a Sebastian Vettel, ztrácí na vedoucího Fernanda Alonsa (13, respektive 29 bodů) a patří jim 2. a 3. příčka v celkovém hodnocení. "Celkově bych řekl, že jsme společně s Fernandem Alonsem jediní, kdo dokáže pravidelně jezdit na čele a udržovat vysoké tempo," říká Helmut Marko, odborný poradce Red Bullu.
Lewis Hamilton z McLarenu je momentálně 4. se ztrátou 37 bodů na čelo tabulky. Ale i s Britem Marko počítá v avizovaném "čtyřboji" o letošní jezdecký titul: "Myslím, že ani na Hamiltona bychom neměli zapomínat. McLaren má momentálně problém."
Podle Marka McLaren zaostává za dvojicí Ferrari/Red Bull hlavně ve využívání pneumatik Pirelli: "U nich dochází mnohem rychleji k degradaci pneumatik, ale McLaren je top tým a Hamilton je top jezdec. Bodové rozdíly jsou docela malé. Stačí mu dva nebo tři dobré výsledky a je zpět v boji."
"U nás je politika taková, že oba jezdci mají stejná práva a zacházení. Oba dostávají absolutně stejný materiál," zdůrazňuje rovnost jezdců v Red Bull Racingu.
Jenže takový Mark Webber by mohl mít o této větě jisté pochybnosti, vzpomeňme si na jeho citát do týmového rádia po vyhrané VC Velké Británie v roce 2010 ("To není špatné na jezdce číslo 2"). Australan tehdy musel přenechat svoje nové přední křídlo ve prospěch Vettela, který si jej rozbil.
Marko to označil za "jisté nedorozumění kvůli drobné upravě předního křídla". Podle něj je upřednostňován vždy ten jezdec, který se momentálně nachází v lepší pozici.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.
V nové sérii Drive to Survive fanoušci opět nahlédnou do zákulisí, kde se odhalují rozhovory, které běžnému publiku zůstaly skryté a nikdy neunikly do médií. Jedním z těchto momentů je, jak Toto Wolff uzavřel dohodu s Lewisem Hamiltonem, že se nebude snažit přetáhnout Maxe Verstappena do Mercedesu.