Pirelli očekává, že čelní týmy F1 teď budou upevňovat své pozice ve zbytku sezony. Šance na nějaký šokující výsledek typu vítězství Pastora Maldonada ve Španělsku tak jsou minimální.
Ačkoliv jsme v letošní sezoně F1 mohli vidět v prvních sedmi závodech sedm různých vítězů, tak podle šéfa Pirelli, Paula Hemberyho, již hlavní uchazeči o titul dobře pochopili chování gum. To by jim mělo v dalších závodech pomoci k větší konzistentnosti v boji o titul.
"Myslím, že to uvidíme po zbytek sezony. Můžeme se ještě dočkat jednoho nebo dvou překvapivých výsledků kvůli vyrovnanosti letošních aut. Někomu by se mohlo podařit něco jako Maldonadovi ve Španělsku, kde jim to klaplo. Ale celkově neuvidíme něco, jakože by přední týmy v šampionátu hodně utekly těm menším," řekl Paul Hembery.
Hembery však stále neprozradil nic z toho, co letošní sezonu udělalo nepředvídatelnou jako loterii. Šéf aktuálního exlusivního dodavatele gum pro F1 však věří, že inženýři již mají pro vše, co se v této sezoně stalo, vysvětlení. "Jsou zde hodně dobré inženýrské důvody. Jsou zde určitá fakta a čísla, když svoji komunikaci děláte podle těch čísel, tak to máte přímo před sebou."
Paul Hembery věří, že překvapivých výsledků ubude(Foto: Pirelli)
"Bylo by pro nás jednoduché si tady pak sednout a kouknout na čísla říct: 'Dobře, proč neuděláte třeba toto'? Když ale jste přímo tady a máte k rozhodnutí jen sekundy, tak to není tak lehké. Jsem ale rád, jako fanda se radši budu dívat na toto než na jasně dané předpovědi.
Vždycky to tak bylo. Formule 1 vždycky měla ten element, že pit wall zavolá a rozhodne. Vždycky to bylo součástí strategie v tomto sportu. Když jsme měli zastávky v boxech, tak to pak bylo samozřejmě více důležité, ale ten element týmy měly a asi ještě dlouho mít budou."
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.