Adrian Sutil, který letos nesehnal místo na startovním roštu Grand Prix, věří, že ještě dostane možnost se do Formule 1 vrátit. Adrian, který závodil pro Spyker/Force India v letech 2007-2011, se u příležitosti úvodního evropského závodu sezony 2012 vrátil do paddocku F1.
I když momentálně neexistuje žádné volné místo, Adrian věří, že když bude trpělivý, tak se mu příležitost na návrat do F1 naskytne. "Pořád se po místě poohlížím, ale zatím nemám žádnou nabídku. Vybral jsem si tuto Grand Prix, abych se vrátil do paddocku, protože to je první evropský závod. Moc rád jsem byl opět mezi známými lidmi," říká jezdec.
"Tohle je klíč pro opětovné získání závodního místa. Momentálně není žádné volné místo, musím čekat. Ale lidé vědí, že já jsem připraven. Musím počkat, až někdo zavolá. Mluvil jsem se spoustou různých týmů, ale zatím mi nikdo nemůže nic říct. Občas Vám řeknou, že by možná zájem měli, ale nic víc. Říkají mi, abych se udržoval fit a byl připraven a že pak možná přijde šance. Musím v to věřit a třeba to přijde."
Adrian Sutil ale zdůrazňuje, že se chce do Formule 1 vrátit jako profesionální jezdec, nikoliv jako platící. "Nenabízíme peníze. Po 5 letech lidé vědí, že jsem dobrý a já nepotřebuji s sebou dovést sponzory. Chci normální plat za ježdění. Chci se stále chovat jako závodní jezdec. To je důležité pro celý sport, který potřebuje dát šanci talentovaným pilotům a ne platicím jezdcům."
Se Sutilem se dlouho pojil soudní spor, který proti němu za ublížení na zdraví vedl Eric Lux, ten byl ale vyřešen v lednu: "Už je po všem. Nemám žádná omezení, mohu dělat vše, co jsem dělal předtím. Teď máme čas, abychom si vše dobře promysleli."
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.