Adrian Sutil, který letos nesehnal místo na startovním roštu Grand Prix, věří, že ještě dostane možnost se do Formule 1 vrátit. Adrian, který závodil pro Spyker/Force India v letech 2007-2011, se u příležitosti úvodního evropského závodu sezony 2012 vrátil do paddocku F1.
I když momentálně neexistuje žádné volné místo, Adrian věří, že když bude trpělivý, tak se mu příležitost na návrat do F1 naskytne. "Pořád se po místě poohlížím, ale zatím nemám žádnou nabídku. Vybral jsem si tuto Grand Prix, abych se vrátil do paddocku, protože to je první evropský závod. Moc rád jsem byl opět mezi známými lidmi," říká jezdec.
"Tohle je klíč pro opětovné získání závodního místa. Momentálně není žádné volné místo, musím čekat. Ale lidé vědí, že já jsem připraven. Musím počkat, až někdo zavolá. Mluvil jsem se spoustou různých týmů, ale zatím mi nikdo nemůže nic říct. Občas Vám řeknou, že by možná zájem měli, ale nic víc. Říkají mi, abych se udržoval fit a byl připraven a že pak možná přijde šance. Musím v to věřit a třeba to přijde."
Adrian Sutil ale zdůrazňuje, že se chce do Formule 1 vrátit jako profesionální jezdec, nikoliv jako platící. "Nenabízíme peníze. Po 5 letech lidé vědí, že jsem dobrý a já nepotřebuji s sebou dovést sponzory. Chci normální plat za ježdění. Chci se stále chovat jako závodní jezdec. To je důležité pro celý sport, který potřebuje dát šanci talentovaným pilotům a ne platicím jezdcům."
Se Sutilem se dlouho pojil soudní spor, který proti němu za ublížení na zdraví vedl Eric Lux, ten byl ale vyřešen v lednu: "Už je po všem. Nemám žádná omezení, mohu dělat vše, co jsem dělal předtím. Teď máme čas, abychom si vše dobře promysleli."
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.