BAR se připravuje na zlom

Button, Jenson
Button, Jenson, foto: Lucky Strike B.A.R Honda
Daniel Šupa 7. dubna 2004 16:17
Sdílej:

Na přelomu let 2006 a 2007 skončí tabáková reklama na monopostech F1. Co bude dál?

Současné rozpočty vrcholných týmů jsou plněny z převážné většiny právě tabákovými giganty, ale tomu bude za necelé tři roky konec. Jak se stáje s výrazným snížením příjmů vyrovnají? Jejich obavy snižuje fakt, že tato skutečnost postihne všechny a ne jen některé. U BAR o této situaci samozřejmě vědí a cíleně se na ni připravují. Jak říká šéf stáje David Richards, nezbývá než najít alternativní zdroje. Brit prohlásil, že poslední úspěchy Jensona Buttona v Malajsii a Bahrajnu dodaly týmu energii a víru v postupné zlepšování a ve vítězství v závodě Grand Prix. A nejde jen o tuto záležitost. U britsko amerického týmu, zdá se, obavy z odchodu BAT, generálního sponzora propagujícího cigarety Lucky Strike, nemají. „Lidé z marketingu jsou Jensonovi vděční tak, jako nikdo jiný,“ prohlásil David Richards s tím, že jen v tomto okamžiku projednávají tři a nebo čtyři významné sponzorské smlouvy. Foto: Archiv
Témata:
Stalo se