Šéf Red Bullu Christian Horner potvrdil, že k prvnímu závodu do Austrálie přivezou nové vylepšené B šasi. Největší hrozbou pro Sebastiana Vettela podle něj bude Jenson Button z McLarenu.
To dorazilo minulý týden v noci z pátku na sobotu do Barcelony, kde s ním však tým mnoho kilometrů o víkendu neujel. Mezi největší představené změny patřilo nové přední i zadní křídlo, nová podlaha s difuzorem a nové řešení výfuků.
Red Bull však zažil mírné zklamání, protože Sebastian Vettel s ním v neděli po ranním výletu mimo trať a vynucenou výměnou převodovky ujel pouze 23 kol (více zde). Tým však novinky v Melbourne přesto nasadí, jak dnes potvrdil Horner pro rádio BBC Radio 5 Live. V sobotu s ním Mark Webber ujel 70 kol a vůz přitom fungoval dobře.
Na dotaz, s čím dorazí do Melbourne, šéf závodního týmu uvedl: "V Barceloně jsme představili další auto, protože obsahovalo balík úprav, které byly součástí plánu. Všechny velké týmy nasazují významné novinky před prvním závodem. Necháváte to na poslední chvíli, protože nechcete, aby soupeři okopírovali vaše nápady. Zdá se, že tyto novinky fungují dobře a určitě budou v Austrálii za 10 dní na voze."
Webber s vylepšeným vozem ujel v sobotu 70 kol, Vettel v neděli pouze 23(foto: Red Bull Racing)
Kdo podle Hornera bude letos představovat největší nebezpečí pro úřadujícího mistra světa Sebastiana Vettela, který se bude snažit získat třetí titul v řadě? "Lewis na to bude letos hodně tlačit, je to pro něj důležitý rok. Jenson Button prožil loni skvělou sezónu. Nemůžete vyloučit ani Fernanda Alonsa a bude zajímavé sledovat, jak si povede při svém návratu Kimi Räikkönen."
Pokud by si však měl vybrat jediné jméno, odpověděl "Zřejmě Jenson."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.