Němečtí piloti Nick Heidfeld a Adrian Sutil se nevzdávají svých nadějí na závodění ve Formuli 1, byť tam na ně letos nezbylo místo.
Heidfeld bude letos závodit ve 24hodinovce Le Mans, včera však pro Servus TV uvedl, že stále doufá v návrat do F1.
"Samozřejmě jsem se snažil získat místo, ale všichni víme, že to momentálně není snadné, protože peníze hrají velkou roli. Strávil jsem v ní mnoho let, byly to skvělé časy, ale stále bych v ní chtěl ještě působit," říká Heidfeld.
Mimo se letos ocitl také bývalý pilot Force Indie Adrian Sutil, který navíc u soudu čelil obvinění z ublížení na zdraví spolumajitele Genii Erica Luxe.
"Plán je naprosto jasný - Formule 1. Pro mě je to nová situace, ale jsem motivovaný. Možná si budu muset udělat krátkou pauzu, ale ta může velmi rychle skončit, naskytnou-li se nějaké příležitosti," popisuje Sutil.
Adrian Sutil by se příští rok rád vrátil do F1 s "velmi dobrým týmem"(foto: Sahara Force India)
"Doufám v to. V byznysu je vždy těžké spřádat plány, rád bych se však v roce 2013 vrátil s velmi dobrým týmem. Pro mě je to škoda, že nebudu na startu v Melbourne, ale snad se nějakým způsobem v průběhu roku vrátím," dodává.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.